2/6 2020

11 0 0
                                    

Jag kan inte fatta att jag har min sista dag av ettan imorgon. Jag har köttat mig igenom ett helt jävla år. Aldrig trodde väl jag att jag skulle sakna skolan så mycket som jag gjort de senaste månaderna. Distansundervisningen har känts som att 2 månader har stulits från mitt liv och ersatts med rastlöshet blandat med stress. Men nu vill jag faktiskt se det från den positiva sidan!!!!!!! Jag har klarat mikrokrediter. Imorgon ska jag bara göra lite finishing touches och sen är jag klar. FATTA ATT JAG VAR KLAR I TID utan att stressgråta ens en gång?????? Ett mirakel. När jag insåg i eftermiddags att jag gott och väl kommer hinna förändrades mitt Mood helt och jag jag mig själv friheten att dra ut och springa och sedan bada med Ebba och Saga, och jag kände mig mer acomplished och lycklig än vad jag har gjort på länge. Det har ÄNTLIGEN blivit så varmt att man kan börja bada och det känns otroligt. JAG KLARADE MIKRO och det var inte ens så tufft som jag trodde. De senaste veckorna har verkligen varit fyllda med stress och jag känner att allt börjar släppa nu. Och jag inte har missat nåt så har jag sista inlämningen imorgon och sen har jag ledigt ändå fram till avslutningen nästa torsdag. SOMMARLOV. Hur ni hur härligt det låter? Det har varit så JÄVLA mycket den senaste tiden rent ut sagt. Covid hänger kvar, skolan har kvävt mig och det är riots över hela världen för black lives matter rörelsen (vilket jag dock står 100% bakom och tycker är det bästa men samtidigt bland det läskigaste som hänt 2020. NO FREEDOM 'TIL WE'RE EQUAL) 2020 är verkligen ett år för historieböckerna. Jag visste verkligen inte vad jag gav mig in på när jag stod där vid 12 slaget i rondellen. Det ska bli så coolt att berätta för mina barn och barnbarn att jag levde 2020 och var med om alla dessa galna grejer. Nu måste jag sova, godnatt världen.

Dagbok för alla mina fansOù les histoires vivent. Découvrez maintenant