17/3 2021

14 0 0
                                    

Jag trodde ju aldrig att skulle kunna bli en clingy girlfriend. Jag har ju alltid sagt att jag vill träffas max en gång i veckan med min pojkvän för att jag vill ha mitt eget liv och ha tid för allt annat med. Men nu har det gått 2 dagar sedan vi sågs och allt jag tänker på är när vi kan ses nästa gång. Har det blivit sådär som jag läste någon stans? Att tjejer typ blir attached efter sex? Oavsett så tror jag verkligen att jag börjar fästa mig vid honom. Han har fan märkt mig nu. Han tog min oskuld och jag tror inte det är ovanligt att man känner sig attached efter det. Det känns nästan fel att säga att han tog min oskuld, för det kändes inte som att han tog något ifrån mig. Mer som att han visade mig något nytt på ett varsamt sätt, hur klyschigt det än låter.

Det känns konstigt att tänka tillbaka på kvällen då vi kysstes för första gången. Jag var så överrumplad att jag inte hann vara nervös innan utan det kom i efterhand. Jag minns att jag skakade när jag satt i hans famn efteråt och jag vågade inte se honom i ögonen. Vi har bara setts själva 6 gånger nu men det känns som att vi redan känner varann. Och sedan så kändes det ju så bra i fredags också när vi var hemma hos Affe. Jag har ju varit lite smått orolig för hur det skulle vara och hur vi skulle bete oss kring alla våra gemensamma vänner, men det gick verkligen över förväntan. I början visade vi det inte så mycket utan hängde bara normalt med alla våra vänner, och jag skämdes faktiskt knappt alls hahahha. Sedan hamnade vi själva på övervåningen och då kunde vi inte låta bli varandra under resten av kvällen. Det blev uppenbart att alla visste vad som var i görningen. Elliot och Albin filmande när vi kysstes på övervåningen, när vi stod nära varandra avlägsnade sig alla andra, jag hörde att han pratade med Linn och Lisa om mig, och när vi försökte försvinna bort från skaran vid promenaden vid lilsjön satte de på careless whisper på högtalaren. Innan trodde jag att jag skulle dö av att utsättas för dessa saker, men det gjorde mig faktiskt inte så mycket. När jag försökte dra honom bort från gatlyktan och in bland träden bör vi kysstes sa han att han inte brydde sig om de såg, och då svarade jag att det gjorde jag inte heller.

Dagbok för alla mina fansWhere stories live. Discover now