25/7 2020

19 0 0
                                    

Det var för bra för att vara sant. För det första, han är HOCKEYSPELARE (eller föredetta, men saksamma). Hahahha nej men ärligt talat så känner jag honom inte ens utan jag har bara som vanligt byggt upp en bild och historia i mitt huvud men han verkade verkligen vara en av the good ones. Snäll och genuin, kunde prata om känslor, SVARADE PÅ MIN SARKASM MED MER SARKASM, bestämt sig för att inte dricka alkohol innan han är 18 (🥺) och håller fast vid det, lite nördig - har snöat in sig på vattenskotrar, går på min skola, har landställe i gryt. Jag vet inte hur jag ska förklara men han är liksom inte drop dead gorgeous utan lite fulsöt med glugg vilket är bra man ligger på samma nivå HAHAHAH och DESSutom må jag MEDGE att det för första gången ever typ inte skulle bli Melman och Gloria för den här snubben är INTe en spagettinoodle hehe.

Anledningen till att jag har låtit mig själv SIMPA över honom är för att vi vibade rätt bra när vi sågs för några veckor sedan och efter det har min desperata hjärna byggt upp massa scenarion SOM VANLIGT. Jag har ju gått i samma skola som honom i ett helt år och aldrig tänkt såhär men så fick jag höra att han hade gjort slut med sin tjej..... och Alva hintade om att vi båda var snygga singlar... och ja sen var jag fast i träsket. Jag hade byggt upp massa förväntningar på att vi åtminstone skulle få chansen att ses under veckan jag varit på landet så jag kunde lära känna honom mer, men allt bli inte alltid som man tänkt sig. Jag har inte träffat varken Alva eller honom på hela veckan och nu åker jag hem imorgon.  Vi verkade connecta så bra på snap för några veckor sen men nu verkar han bara ointresserad. Rackarns.

Jag lovar att jag kommer ångra att jag visat mig såhär svag om bara några dagar HAHAHAH, men fuck it det blir roligt att kolla tillbaka på. FUCK MEN jag är strong och independet och behöver ingen man, även fast jag ibland kanske skulle vilja bara för skojs skull.

Dagbok för alla mina fansWhere stories live. Discover now