Egentligen är det väl den 25:e då klockan faktiskt slagit 02:08, men jag tyckte det kändes mer rätt att markera detta som julafton.
Det var ett tag sen jag skrev här senast och egentligen har jag inget speciellt på hjärtat. Jag hade bara för mig att jag några år tidigare har skrivit nåt litet här någonstans på julaftnarna, och tänkte att jag borde det i är med. Jag är så himla tillfreds med mitt liv just nu, jag vill minnas det. Även fast det den senaste tiden har varit lite turbulent då jag startade lovet med min första snefylla och en riktig torsk för mamma och pappa så har jag det så himla bra. Efter en termin på gymnasiet är jag så otroligt nöjd att jag hamnade där jag hamnade, jag gjorde verkligen rätt val. Jag minns att jag någonstans här har skrivit en lång rant om att det var så otroligt jobbigt att behöva ta klivet ut i världen och om allt som kunde gå fel. Jag var så himla trångsynt då. Jag tyckte att så små saker var problem, och nu när jag skaffat lite nytt perspektiv förstår jag att det bara är bagateller. Livet är härligt, och jag har allt framför mig. Jag har precis börjat testa att leva mer på riktigt och jag får verkligen mersmak. Jag kan inte ens förklara hur förväntansfull och taggad jag är inför det nya året.
Jag vill bara snabbt och tillägga att jag är så tacksam över att jul är en sådan go' tid för mig. Att jag verkligen förknippar det med något varmt, mysigt och stämningsfullt. Jag jag har det så bra som jag har det har jag hela min släkt och familj att tacka för. De är helt otroliga, och jag tror inte jag talar om för dem hur mycket jag älskar dem tillräckligt ofta.
GOD JUL, och tack.