21/1 2020

15 0 0
                                    

Hatar när killar ger upp för att man är "för svår". Snälla rara lilla gubben du har haft mig på snap i två dagar och gett mig två komplimanger, det är väl inte så konstigt att jag inte erkänner min villkorslösa kärlek eller kysser dina fötter än. Visst förstår jag att killar också vill få tillbaka men det här är ju nu jag testar dig för att de om du skulle orka kämpa den där lilla extra biten. Det är nu du ska utmärka dig hörrö.

Jag vet att det egentligen kanske är lite dubbelmoral av mig att hela tiden klaga över att inga killar vill ha mig och sen sätter nästa orimligt höga krav. Men ärligt talat så kommer jag inte förlora min självrespekt på kuppen för att få lite D. Vill man ha mig så vill jag att de ska våga visa det.

Men jag måste också säga att jag blev väldigt smickrad idag. Jag älskar mig själv och tycker jag är hur vacker som helst. Men, jag har väldigt sällan, eller ärligt talat aldrig fått höra det på det där sättet förut. Visst har jag fått höra det från tjejkompisar och så, men inte av en kille. Han sa det ju inte direkt till mig, men han hade sagt det till Nelly och Ebba som medlade till mig. Jag har aldrig någonsin tidigare upplevt att någon kille har sagt till mina vänner att "damn hon Ella är ju skitsnygg" och sen  frågat om jag är ledig osv. Och jag måste säga yt det VÄRMER i mitt hjärta. Jag har alltid klarat mig på den kärleken och uppskattningen jag får från mig själv och mina vänner, men jag måste säga att det känns AMAZING att veta att jag faktiskt är ett hot offer här på marknaden också.

Dagbok för alla mina fansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum