Okej så detta kommer bli en plats där jag kan fylla på med alla romantiska situationer jag har varit med om för att mata mitt ego.
- Starting off strong med nyår 2019-2020. För att göra historian kort; vi kom till festen och jag fick upp ögonen för en kille, och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte medvetet höll mig i hans närhet även när alla blev utkörda. När folket började skingra sig kysste han mig plötsligt men vi båda var rätt dragna och låtsades som ingenting när våra vänner kom. När alla andra började gå men han verkade stanna dröjande jag mig (återigen medvetet Tihi) kvar. Vi var ensamma på gatan när det kom en bil och han drog in mig på trottoaren och in i hans famn. Plötsligt kysstes vi återigen och hans händer vAndrade.... Det var consensual men jag fick lite panik och insåg att jag borde gå för att inte tappa bort de andra. Jag höll kvar hans hand och backade, kollade in i hans ögon och sa gott nytt år. Han log och drog in mig i en sista kyss. Det sista han sa var att han skulle möta mig i röda stan senare. Vi har aldrig setts igen.
Side note: PLUSpoäng för att han la till mig på snap dagen efter för att fråga så han inte hade gått över någon gräns eller gjort något jag inte ville då han varit väldigt full. Immaculate.
- Vi råkade hamna på en fest sista helgen innan jag började tvåan, utan att knappt känna någon där. Det var någon rik snubbe i lindö's hus, men det var under renovering så de ända som var hemma var några polacker. (De bjöd mig på sprit, var med och festade och massa annat som jag inte ens ska säga...). Hursomhelst så träffade jag en gammal bekant där, en kille som heter Viggo som typ hela min grundskoletid har gått i min parallellklass. Vi har typ aldrig snackat eller ens hälsat på varandra tidigare, men nu hälsade han som att vi var nära vänner. Han påpekade att vi hade setts på bussen tidigare idag och att han hade vinkat men jag hade inte vinkat tillbaka. Jag hade ett svagt minne av att ha sett honom, men jag trodde liksom inte att vi kände varandra så jag kollade inte på honom när jag gick av. Han sa till och med att detta hade skett flera gånger... Efter en stund på fest efter att vi hade snackat lite sa han att han ville prata med mig, så vi gick in i ett litet rum. Han frågade om vår gemensamma vän Johanna hade berättat, vilket hon inte hade så jag fattade ingenting. Han berättade då att han hade haft en crush på mig. Jag minns inte när, men han sa att även fast vi aldrig hade pratat hade han tyckt att jag var så himla fin. Jag var för det första full men jag visste heller inte hur jag skulle reagera, så jag kramade honom bara och sa "nämen vad söt du är" och att han skulle sagt nåt innan. Nu förstår jag varför Johanna flera gånger har påpekat hur sjukt rolig och skön han är hahahahha.
- Under de senaste två somrarna har jag lärt känna några ungdomar ute i gryt, varav en utav dem heter Oliwer. Kom ihåg att jag och Oliwer vara har träffats typ 4 gånger där en av dem var att han serverade mig och min familj på resturangen. Oliwer hade alltid varit ganska mycket och ansett att man var nära vänner efter en dag. Han hörde av sig till mig i slutet av sommaren och sa att hade fått upp intresset för mig osv. Jag fick panik och försökte friendly rejecta honom på ett snällt sätt. Första gången nån har erkänt sina känslor för mig och första gång jag behövde rejecta någon.
- kanske inte så himla romantiskt men när den där mannen kom fram till mig o alla mina vänner på Max på natten och frågade om JAG var singel
- Den där snubben som la till mig på snap för att han sa att han hade sett mig på augustifestivalen och sen letat upp mig i skolkatalogen för jag var typ det finaste han sett.