Så lycklig som jag är nu har jag nog aldrig varit.
Det är sommarlov och jag gör saker varje dag. Träffar kompisar, badar, går ut på krogen. Jag har gått ut fyra gånger den här veckan och jag har haft så jävla kul och känt mig så vuxen. Jag umgås men massa nya vänner, exempelvis tjejer från vår skola och mitt extroverta jag florerar. Jag jag har ett jobb som ändå är relativt kul och jag trivs på, finns alltid massa trevliga ungdomar att prata med. Jag gillar viben på kolmården, trots att vi är nära på grund av gemensamt trauma så är verkligen alla så öppna och glada. Och jag tjänar pengar, vilket är det viktigaste. Pengarna bränns sedan lika snabbt, men det gör mig inget för jag har bland annat åkt på massa resor under sommaren. Öland med tjejerna, Gotland med släkten, Göteborg med Marcus och snart Liseberg med tjejerna från klassen. Det får mig att känna mig glad och tacksam, att jag har råd och möjlighet att göra sånna saker och att jag har så många som jag vill göra sånt med. Jag börjar trean i augusti och jag ser verkligen fram emot det. Jag saknar nästan att plugga och tror att mina kurser kommer vara spännande. Sen är det också krökveckan med alla mina vänner och tjejerna jag bondat med över sommaren. Jag är mer bekväm i min kropp än någonsin. Trots att jag är i sämre form än på länge kunde jag inte oroa mig mindre. Jag har inte tänk något negativt i spegeln på längre nu och att ha bikini eller lågmidjade jeans är aldrig några problem. Jag känner mig snygg och cool och behån nästan hela tiden, jag kanske inte är det men det är ett mindset. Sen är jag också galet kär. Jag lever i en romcom; dansar i köketbrottad på skoj, spelar wii hela natten, får handskrivna brev, har sex på köksbänken. Han gör mig otroligt lycklig. Obnoxiously happy.