Ik dans wat met Tom op de beat en we besluiten uiteindelijk om wat te drinken. Ik kijk op zodra ik Shane zie binnenkomen en richt mijn blik even op hem. 'Hier.' Ik richt me weer op Tom en pak mijn drinken aan. 'Thanks.' We lopen weer terug en dansen verder met ons drinken in onze hand. 'Nou, het valt me nog helemaal niet tegen hoe gaat je kan dansen.' Lach ik. 'Gewoon niet denken. Als je naar een feest gaat moet je gewoon niet denken een maar wat doen om lol te hebben.' Lacht hij. 'Wow, wie ben jij en waar is Tom?' Lach ik. Hij moet ook lachen en wordt achteruit getrokken. Een meisje slaat haar armen om hem heen en danst vrolijk verder. Ik grinnik even en voel me ook opzij getrokken worden. 'Hé.' Glimlacht een jongen die me heel bekend voorkomt. 'Peter, toch?' Vraag ik. 'Ja klopt, we hebben natuur en scheikunde samen.' Antwoord hij glimlachend. 'Wil je dansen?' Vraagt hij. Ik knik en kiep mijn drinken achter over. Ik zet het flesje terug op de bar en loop achter hem aan. We dansen voor zeker een half uur samen tot ik ogen op me voel branden. Ik kijk rondom en zie Shane ons doordringend aankijken. Ik negeer hem maar en dans verder met Peter.
'Wil je even een pauze?' Vraagt hij lachend. Ik lach ook even en knik. 'Ja hoor.' Ik volg hem naar de bar en mijn oog valt op Shane die wederom met een random persoon staat te zoenen. Ik rol met mijn ogen en sla mijn flesje achter over en drink het in een paar slokken op. 'Wow.' Zegt Peter verbaasd. 'Een paar slechte dagen.' Lach ik zwak. Hij knikt en besteld wat cola. Ik grinnik even en schudt lachend mijn hoofd zodra ik hem me nepverontwaardigd zie aankijken. 'Wat is er zo grappig?' Vraagt hij lachend. 'Niks, ik had gewoon een vermoede dat je een cola jongen zou zijn.' Lach ik.
We lopen terug op de dansvloer en ik ga dichter op Peter staan. Ik merk dat hij nerveus wordt en ik kan het niet helpen maar ik moet even lachen. Hij legt zijn handen nerveus om mijn middel en danst weer verder. 'Volgens mij heb je een stalker.' Lacht hij daarna. Ik kijk rond en mijn blik kruist met die van Shane. 'Wie is dat?' Vraagt Peter. Ik kijk hem niet begrijpend aan. Iedereen kent Shane. 'Wie?' Vraag ik. 'Je stalker.' Lacht hij terwijl hij een bepaalde richting op kijkt. Ik draai me om en zie Riven staan. Hij had het dus niet over Shane. 'Mijn ex. Als je het een ex kan noemen.' Zeg ik geïrriteerd bij het zien van zijn hoofd. 'Is het goed als ik-?' 'Ja nee, dat is goed hoor.' Glimlacht hij terwijl hij stopt met dansen. Ik knik even en loop dan naar Riven.
Zodra hij me naar hem toe ziet komen lopen krijgt hij een grote grijns op zijn gezicht. 'Riven.' Zeg ik afkeurend. 'Summer, leuk je weer te zien.' Grinnikt hij. Hij trekt me dicht tegen zich aan en kijkt me geamuseerd aan. Ik wil me uit zijn grip krijgen waarop hij zijn grip verstevigd. 'Je wilt toch geen scene schoppen?' Vraagt hij geamuseerd. Ik zucht maar weet dat hij gelijk heeft. Als hij echt ook in de maffia zit, dan moeten er zo min mogelijk mensen betrokken worden.
'Dat lijkt er al meer op.' Grijnst hij zodra ik stop met tegen stribbelen. 'Dus, waarom mag ik dit genoegen hebben?' Vraagt hij zodra hij begint te dansen met mij dicht tegen zich aangedrukt. Ik zucht maar dans dan mee op het ritme om de situatie niet op te laten vallen. 'Jij zat achter de overval bij Miranda's.' Sis ik. 'Dat duurde lang genoeg voordat jullie daar achter kwamen.' Grinnikt hij. 'Waarom?' Vraag ik. 'Kijk Sum, dat was de opdracht van de baas. Al vanaf het begin. Maar toen begon ik je echt te mogen. Dus ik probeerde hem om te praten, maar ja toen was het zo nodig om moeilijk te gaan doen na de carwash. Toen was de motivatie wel een beetje weg om jou te beschermen.' Zegt hij simpel terwijl hij met zijn hand over mijn wang streelt en zijn andere hand naar mijn onderrug laat zakken. 'Oep, we worden in de gaten gehouden.' Grinnikt hij terwijl hij langs me kijkt. Ik draai mijn hoofd om en zie Shane, Ben, Luke en Liam de situatie strak in de gaten houden.
'Maar je hebt gefaald.' Zeg ik simpel. 'Ja, voor nu. Maar zo makkelijk kom je niet van ons af. En die lieve Shane van je, hij blijft niet lang rond je hangen hoor. Hij wilt je waarschijnlijk alleen in zijn bed hebben. Dan is het weer klaar. Dus denk maar niet dat je lang veilig bent.' Grinnikt hij. 'Jij kent ons niet. Plus stop om zo geobsedeerd met mij te zijn, Shane geeft niet om mij op die manier. Daarnet zat hij nog een ander meisje af te lebberen. En als wat je zegt echt zo zijn. Dat ik alleen maar een "hump & dump" zou zijn, waarom zou je mij dan willen gebruiken om hem pijn te doen?' Lach ik zo onschuldig mogelijk terwijl ik mijn gezicht iets dichterbij die van hem breng. Als hij iets bij me probeert dan stormen ze alle zes op hem af. En ze zullen hem niet besparen. Dat weet hij zelf ook maar al te goed. Hij grijnst even en houdt zijn gezicht nog geen centimeter van die van mij af. 'Als Shane daadwerkelijk niet om je zou geven, dan hebben wij gewoon een leuk speeltje aan je.' Grijnst hij. 'Pardon.' Zeg ik terwijl mijn mond openvalt. Ik vond hem al walgelijk, maar hij ziet me dus letterlijk als een object. 'Wacht maar. We zien het nog beter dan jullie zelf. Hopeloos.' Lacht hij. 'Je hebt je met de verkeerde mensen bemoeit. Zonde dat zo een mooi persoon moet gaan.' Zegt hij terwijl hij me even aanstaart. 'Geniet van je avond, ik zie je snel. Heel snel.' Zegt hij voordat hij wegloopt.
JE LEEST
De maffia
RomanceWAARSCHUWING!: bevat seksuele getinte scènes (zo een hoofdstuk wordt aangegeven met 'A/C' in de titel van het hoofdstuk.), geweld en lichtelijk grof taalgebruik. Summer Watson, de 17jarige studente die van school veranderd om opnieuw te beginnen. M...