'Het is hier zo groot.' Ik moet lachen zodra ik April verbluft rond zie kijken. 'Hij geeft wel echt om je.' Zegt ze vervolgens wat zachter. Ik kijk even op en kijk haar verbaasd aan. 'Wat zei je daar?' Vraag ik lachend. 'Ik heb hem nog nooit zo gezien. Toen dat ik het kantoor uitliep voelde het niet goed. Ik had er een slecht gevoel over om je alleen bij hem te laten zitten. Dus ik ging Shane zoeken. Hij had al een vermoede dat het iets met Eldorado te maken zou hebben.' Zucht ze. 'Hij was zo bezorgd. Hij geeft echt om je.' Zegt ze hoofdschuddend. 'Ik wil je gewoon gelukkig hebben. Als hij je dat maakt dan ben ik blij voor je. Zolang dat je maar voorzichtig bent. Het is wel de maffia wereld.' Zegt ze serieus. Ik glimlach breed en knik. 'Genoeg geklets, we gaan ons klaarmaken.' Grinnik ik. 'Ik heb de rest van de groep al geappt. Ze komen ook.' Ik knik en doorzoek de kleding.
'Sum, dit moet je aantrekken!' Roept April enthousiast. 'Erm ik weet niet hoor.' Zeg ik terwijl dat ik nerveus lach. 'Jawel! Jij kan dit zo hebben. Alle ogen gaan op jou gericht staan.' Zegt ze opgewekt. 'Ja en dat hoef ik nu juist niet.' Lach ik. 'Trek het aan, dan zien we verder.' Zegt ze terwijl ze het in mijn handen propt. Ik zucht even maar kleedt me dan toch om. April trekt het setje dat ze voor zich zelf heeft gevonden aan en zodra dat ik het mijne aan heb kijk ik onzeker naar April. Zodra dat ze ziet wat ik aan heb begint ze heel groot te glimlachen. 'O my gosh, ja Summer! Dit staat je zo mooi. Dit moet je aan doen.' (Outfit Summer zie media) Roept ze opgewekt. 'Ik weet het niet hoor.' Zucht ik. 'We gaan straks wel naar Shane. Dan kan je aan zijn gezichtsuitdrukking zien wat hij er van vindt.' Stelt ze voor. 'Maar ik draag nooit dit soort kleding.' 'Dat zou je wel moeten doen het staat je zo goed.' Zegt ze tevreden. 'Nu nog deze hakken erbij.' Ik moet lachen en trek ze dan aan. 'April het staat jou ook echt super goed.' Zeg ik gemeend zodra dat ze alles aan heeft. 'Thanks.' Zegt ze tevreden. 'Zullen we naar beneden gaan?' Vraagt ze. Ik knik even een loop nerveus naar de jongens.
'Zijn de outfits goedgekeurd?' Vraagt April opgewekt terwijl dat we de kamer inlopen. 'Wauw.' Glimlacht Shane terwijl dat hij zijn ogen over me heen laat glijden. Ik merk dat ik begin te blozen en staar naar de grond. 'Dat wordt bodyguard spelen vanavond.' Lacht Nathan. 'O my god Nathan!' Roep ik opgelucht. 'Hoe gaat het?' Vraag ik terwijl dat ik hem onderzoekend aankijk. 'Goed. Heb nergens meer echt last van. Het is alleen nog wat blauw.' Lacht hij. 'Ik ga vanavond ook gewoon mee.' Zegt hij terwijl dat hij op de bank gaat zitten. 'Weet je dat zeker?' Vraagt Shane. Hij knikt even en moet dan lachen. 'Als jullie zo naar de club gaan hebben jullie wel een extra bodyguard nodig.'
'Ja Aprils vriend gaat het ook wel leuk vinden.' Merkt Jace op. 'Ik heb geen vriend, dat is net uit.' Zegt ze terwijl dat ze wat aan haar armband frunnikt. 'O sorry.' Verontschuldigt hij zich. 'Geeft niks. Het is beter zo.' Ik kijk haar even aan en glimlach aanmoedigend naar haar. Shane staat op en legt zijn handen op mijn heupen. 'Je ziet er goed uit.' Glimlacht hij. 'Thanks.' Zeg ik terwijl dat ik weer begin te blozen. 'Zullen we maar gaan dan?' We knikken en volgen hen naar de garage.
'Rijden we met twee auto's?' Hoor ik Jace aan Shane vragen. 'Stel Nathan kan het toch geen hele nacht volhouden, dan kan ik hem terug naar huis brengen en dan kunnen jullie gewoon daar blijven.' Legt hij uit. Hij knikt uiteindelijk en stapt in een auto. April en ik stappen bij Shane in en Jace en Nathan pakken samen een andere auto. Zodra dat we er bijna zijn kijkt April op van haar telefoon. 'De rest is er al. Ze wachten buiten.' Zegt ze terwijl dat ze haar telefoon weer weg stopt. 'Ik parkeer wel ergens zodat ze niet zien dat jullie bij mij uit de auto stappen.' We knikken en stappen uit zodra dat we er zijn. 'Ik wacht hierop Nathan en Jace. Ik zie jullie binnen.' Zegt hij terwijl dat hij zijn auto op slot zet. 'Doe voorzichtig.' Zegt hij serieus terwijl dat hij me aankijkt. Ik glimlach en knik. 'Let's go.' Zeg ik opgewekt terwijl dat ik April met me mee trek.
We lopen naar de ingang van de club en zien al snel de rest staan. 'Wauw!' Roept Olivia zodra dat zo ons ziet komen aanlopen. 'Jij mag er ook wel zijn.' Lacht April terwijl ze Olivia in een omhelzing trekt. 'Gaan we naar binnen?' Vraagt Luke terwijl dat hij zijn hand rond Jade haar middel houdt. Ik kan het niet helpen en moet in mezelf lachen. Ze zijn zo cute samen. We knikken en lopen naar binnen.
JE LEEST
De maffia
RomanceWAARSCHUWING!: bevat seksuele getinte scènes (zo een hoofdstuk wordt aangegeven met 'A/C' in de titel van het hoofdstuk.), geweld en lichtelijk grof taalgebruik. Summer Watson, de 17jarige studente die van school veranderd om opnieuw te beginnen. M...