Wtorek - 02.03.2021
SZYBKI UPDATE I TO JAK BARDZO ZESTRESOWANA JESTEM :)
Powiem Wam tak, boję się haha.
No dobra, ale zacznijmy od powitanka.
DOBRY WIECZÓR KRUSZYNKI! <3
Nie pamiętam czy wspominałam o tym, ale chyba tak. Mianowicie chodzi o moją aktywność, która wróci zaraz po maturach, gdyż teraz w pełni skupiam się na nauce, obliczeniach, prawach fizyki XD.
Nie, to nie żart....
Tak pięknie by było, ale nadszedł moment gdzie trzeba spiąć wszystkie mięśnie i napisać to dno :)
Dużo osób pytało się, czy zdecydowałam się na próbną maturę pisaną zdalnie.
Także odpowiadając: NIE.Szczerze mówiąc nie chce mi się bawić w zdalne. Mam już ich zdecydowanie dość. Nigdy też nie wiadomo jak to z internetem itp. Zawsze coś może się w ostatnim momencie zepsuć, a biorąc pod uwagę ilość osób, które chcą pisać zdalnie to wszelkie strony znając życie nie będą dobrze funkcjonować.
A tak naprawdę to chcę poczuć ten klimat "powagi" haha. Lubię jak są właśnie takie momenty, które są w jakiś sposób zapamiętywane.
Okej, a tak wyglądają terminy próbnych, które będę pisać:
3 marca - j. polski podstawa (9.00)
4 marca - matematyka podstawa (9.00)
5 marca - j. angielski podstawa (9.00)
8 marca - j. francuski postawa (14.00), j.angielski rozszerzenie (9.00)
9 marca - j.polski rozszerzenie (9.00)
10 marca - matematyka rozszerzenie (9.00)
15 marca - fizyka rozszerzenie (14.00)Fajnie, co ?
Ja jestem przerażona haha.
Jutro polaczek <3 (-.-)
Grrrr.
Nie lubię, nie chcę, nienawidzę.
Czekam na matmę ;))
Postanowiłam, że przez te dni będą tu pisać i opisywać moje emocje oraz wrażenia po próbnych, a i przy okazji pobawię się w obstawienie ile procent uda mi się zdobyć haha.
Ajjjjaj musi być dobrze :)
Teraz *lecę zagłębić umysł w literaturze.
*czyt. ide obejrzeć Netflixa żeby się wychillować*
Jak u Was ? Wszystko dobrze?<3
Odpoczywajcie!
Do jutra Kruszynki <3
CZYTASZ
Dziennik GADANKO & PISANKO
PoetryZa każdym razem tworzę nowy opis, a w tym momencie przeżywam odrobinkę pustki co do treści, które będą się tu przebijać :/