GADANKO 57.

60 10 33
                                    

Wtorek - 01.09.20

Piękny dzień <3

Początek stresu, załamań, głodu, brak snu, zmęczenia. Cudo!

Haha nie no, oczywiście żartuję!

Życzę Wam wspaniałego nowego roku szkolnego, aby mimo wszystko potrwał on troszkę dłużej niż miesiąc!
Będzie dobrze, zobaczycie.
Ważne, aby mieć pozytywną energię, nie opuszczać się w nauce, skupić się na najważniejszych przedmiotach i aby przede wszystkim znaleźć również czas na zupełny REST!
Odpoczynek jest bardzo ważny, pamiętajcie. To też nie znaczy, że powinien trwać cały dzień.

I teraz napiszę coś co wpisuje się w klimat każdego nauczyciela:

Już teraz walczycie o swoją przyszłość!

Motywacja?
No tak średnio, ale słowa mają sens.

Dobrze, a więc jak tam na rozpoczęciu roku?

Moje trwało 5 minut XD. Nawet miało się nie odbyć, bo to takie bez sensu moim zdaniem dla klasy maturalnej. Dla klas pierwszych to oczywiście, że dobre jest rozpoczęcie; motywuje, uczy, wprowadza w świat nowej szkoły. Takie ostatnie klasy to już na odpał haha.

Mimo, że zaczęła się szkoła to i tak mam wrażenie, że będę tu coraz to bardziej regularnie :)

Jutro już lekcje i wiecie co? Wciąż nie mam nic haha. Na szczęście to tylko "zapoznania", które są co roku.....
Ale mimo wszystko muszę ogarnąć to i wziąć się za naukę już od najbliższych dni. Maturka przede mną. Mam nadzieję, że uniknę ustnych haha. Trzymajcie kciuki!

Ja także za Was trzymam i mam nadzieję, że ten rok będzie korzystny.

BEZ STRESU!

Jeśli ktoś z Was jest z grona tych starszych Kruszynek to już teraz życzę wspaniałego czasu na studiach, ciekawych wykładów i nauczycieli, poznania nowych osób, płatnej pracy haha, dobrego szefa i wszystkiego co najlepsze w dojrzałym życiu! <3

Poradzimy sobie ;))

Tyle dziś pozytywnej energii, że nie będę przedłużać historiami z życia haha.

Trzymajcie się ciepło!

Do jutra Kruszynki <3

Dziennik GADANKO & PISANKO Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz