GADANKO 9.

151 28 13
                                    

Środa - 01.04.20

Złapała mnie policja.....

I to nie prima aprilis haha

Znaczy.... Yhh
Musiałam iść do pracy, aby udostępnić zdalne plany treningowe dla mojej grupy uczniów. Centrum sportu jest w tej chwili zamknięte ale osoby, które tam pracują lub mają praktyki mogą przychodzić i uzupełniać diagramy itp.
Zatem, aby nie tłuc się komunikacją miejską, pojechałam samochodem z kolegą. Załatwiłam to co miałam załatwić, a on miał jeszcze sporo do zrobienia, także widząc, że nie ma praktycznie nikogo na ulicach stwierdziłam, że pójdę parkiem do mieszkania.
Nooo....... I od dziś lub wczoraj (nie jestem pewna) panują nowe przepisy, iż osoby poniżej 18. roku życia nie mają prawa wychodzić w miejsca publicznie (chyba, że idę z osobą dorosłą).
Zatem idę sobie parkiem, a tu bumm... :
-"Poproszę dowodzik"
I ja nie miałam ze sobą dowodu :/
Także wyjęłam kartę miejską, na której widniał mój rocznik, więc teoretycznie jestem brana jako osoba pełnoletnia.
Policjanci byli bardzo mili i zaczęli wdrażać się ze mną w konwersację :)
Mówili, że na obecny moment odwieźli już do domów około 4 nastolatków. Ogólnie było śmiesznie, ponieważ zaczęli opowiadać różne historie i tak oto stałam przez około dwie godziny w parku i rozmawiałam z policjanatami XD. Musiało to wyglądać bardzo dziwnie, ponieważ cały czas się śmieliśmy.

Tak czy inaczej.......Po powrocie, pomyślałam sobie :
- Dobra, nie ma co zwlekać. Czas wziąć się za obiecane "POLECANKO"

Więc jutro bądź w piątek pojawi się taki troszkę specjał ;))

Udało Wam się kogoś dziś oszukać? Piszcie śmiało haha.
Ja szczerze mówiąc nawet nie miałam czasu pomyśleć nad tym, ale kto wie.... Może by tak ten mandat....?

Odpoczywajcie Kruszynki <3!

Dziennik GADANKO & PISANKO Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz