NOMINOWANKO 5.

82 13 18
                                    

Tym razem lecimy z samymi nominacjami, bo jest ich dość sporo ;))

Od Coookie_Woman <3

1. Czy lubisz rozmyślać?

Kocham!
Wykorzystuję każdą wolną okazję, aby analizować sytuacje, a czasami robię to nieświadomie. Może nie tak czasami.... Hah

2. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia?

Noc to idealny czas na robienie WSZYSTKIEGO! Dosłownie. To momenty przemyśleń, ćwiczeń, marzeń, słuchania muzyki, odpoczynku <3

3. Lubisz mieć rutynę?

Szczerze mówiąc, tak.
Rutynki są naprawdę okej w momencie, gdy nie sprawiają nam kłopotów i powodów do stresu, nerwów, problemów. Po prostu, aby nie przerodziło się to w obsesję.
Natomiast ja lubię trzymać się zdrowej rutyny, ale i od czasu do czasu spontanicznością nie gardzę ;))

4. Byłaś za granicą? Jeśli tak, to gdzie? Jeśli nie, czy masz zamiar jeszcze kiedyś to zrobić?

Niestety nie, ale mimo wszystko nie kusi mnie to i raczej zostanę w Polsce :)

5. W jakim kraju chciałabyś się urodzić?

Kanada, nie wiem dlaczego XD.

6. Jak zmieniło się Twoje podejście do kwarantanny od czasu jej początku do teraz?

Na początku byłam zestresowana i to tak naprawdę, ale teraz już nauczyłam się z tym żyć i po prostu stosując się do zastrzeżeń, czuję się mniej więcej bezpiecznie.

Pomijając fakt, iż mam podejrzenie i niedługo dostanę wyniki badań, gdyż wciąż czuję się fatalnie :)

7. Czy lubisz farbowanie włosów?

Tak! Wgl lubię zmiany w wyglądzie, ale nie do końca na mnie w związku z włosami. Chyba nie są w stanie przeżyć kolejnych zmian...

8. Czym/w co najchętniej bawiłaś się jako dziecko?

Yymm.... Bardzo często z przyjaciółmi bawiłam się w "rodzinę". Chodziliśmy do lasu i wybieraliśmy mężów, dzieci i zwierzaki hah.

9. Która jest godzina jak odpowiadasz na to pytanie?

00.11

10. Nominuj kolejne osoby ^^

Chętne Kruszynki, śmiało!

Dziękuję za pytania!

Od @AvaSenle Dziękuję <3

1. Ulubiony rodzaj jedzenia to?

Wszelkie wegańskie produkty! <3

2. Czy uważasz siebie za osobę tolerancyjną?

Zdecydowanie, na 100%
Toleruję każdego :)

3. Pamiętasz jakie prezenty dostałeś/aś na komunię?

Głównie były to czekoladki, ale i książki, zegarek, jakieś łańcuszki.
Jednak dziwnym cudem wciąż nie widzę na swoim koncie pieniądzy z komunii.....

4. Ile przeczytałeś/aś książek w tym roku?

Cały ten rok 2020 zaczął się totalnie bezpłciowo. Miałam i wciąż mam dość dużo na głowie, ale mimo wszystko przeczytałam około 8 książek.

5. Masz jakieś ulubione opowiadanie na Wattpadzie?

Szczerze mówiąc to naprawdę dawno nie czytałam opowiadań, ale nieco wcześniej czytałam chyba z trzy razy "Forever hate you" XD.

6. Posiadasz ulubionego autora na Wattpadzie?

Gdybym miała wymieniać to byłby tutaj ciąg:
@
@
@
także wspomnę, iż jednym z  autorów jest właśnie osóbka nominująca <3

7. Jesteś osobą cierpliwą czy wręcz przeciwnie?

Jestem zbyt nerwowa, naprawdę.
Nie mam cierpliwości, a w szczególności jeśli chodzi o prace ręczne jak np. szycie. No po prostu aż mi się słabo robi haha.

8. Czy jest coś co chciał(a)byś zrobić w pierwszej kolejności po zakończeniu pandemii?

Chciałabym pojechać nad morze, na wakacje. Tak bardzo marzy mi się wypad z przyjaciółmi. Chociaż do szkoły też bym chciała wrócić, ale zdalne lekce nie są jakieś tragiczne.

9. Czy masz na coś alergię?

Na toksyczność haha.

Dziękuję <3

Zostały mi jeszcze dwie nominacje, także lecimy z drugą częścią!

Dziennik GADANKO & PISANKO Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz