Poniedziałek - 27.04.20
Cześć! <3
Jak się trzymacie, czujecie? Miło spędziliście dzień? <3
Ja prawie całą noc pisałam z mężczyzną z Brazylii hahaha.
Ale się uśmiałam.
Wiecie, on po pięciu minutach rozmowy zacząć walić tekstami typu: "kochanie", "skarbie".
Rozmowa przedłużyła się do trzech godzin...
To był krótki romans.....
Nazwał mnie muzą XDDD.
Stałam się jego snem haha.
Jejku, już nigdy więcej nie wdrożę się w konwersację z osobami poza granicą mego kochanego kraju :)Koniec końców, co chwilę pisał, że jestem urocza. W momencie, gdy zaczęłam zaprzeczać pisał, iż za mało w sobie wierzę...
A ja sobie myślę....
"A ty chyba za dużo"
MASAKRAWięc taka to sprawa z moim chwilowym romansem :)
Miał zagrać dla mnie na gitarze, ale filmik mu się nie wysłał hahha.
Romantyczny, wiem.Cóż za ciekawa historia, prawda?
Tak, że aż wcale hah.Mimo wszystko jestem w dobrym humorze. Miałam wziąć się za rozdział dotyczący jogi, ale dostałam propozycję napisania także o równowadze, także może od tego zacznę? Jest to bardzo ważne w jodze. To już tak wolicie, piszcie ;))
Po jodze bierzemy się za treningi siłowe :)
Postaram się to zrobić w tym tygodniu. Mam nadzieję, że jutro pojawi się już nowy rozdział. Oby znów jakiś mężczyzna nie popsuł moich planów haha.
Narazie do mnie nic nie napisał. Czy mam to traktować jako zerwanie?
Przecież byłam jego muzą.... Proponował mi ślub :(Jak nie ten to inny haha.
Hymmm...Jaki by tu kraj wybrać...Miłego wieczoru Kruszynki moje kochane!! <3
CZYTASZ
Dziennik GADANKO & PISANKO
PoetryZa każdym razem tworzę nowy opis, a w tym momencie przeżywam odrobinkę pustki co do treści, które będą się tu przebijać :/