GADANKO 48. + NOMINOWANKO 9.

85 15 30
                                    

Środa - 15.07.20

DZIEŃ DOBRY, DZIEŃ DOBRY, DZIEŃ DOBRY!

Troszkę się opuściłam w związku z Wattpadem, ponieważ w poniedziałek wróciłam z wakacji o około 5 rano. Poszłam spać dopiero coś koło 16 i obudziłam się kolejnego dnia. Patrzę, a tu już zaraz czwartek :O

Także jak wiecie, nie jestem chwilowo na bieżąco z dziennikami i nie wiem czy uda mi się wszystko nadrobić, więc przepraszam <3 :(

Jeśli coś ciekawego się wydarzyło to koniecznie piszcie pod tym fragmentem lub jeśli chcielibyście napisać o czym więcej lub porozmawiać, poprosić o pomoc to bez wahania piszcie na priv!

Nie wiem czy tylko mi tak szybko mija czas, ale ledwo wyrabiam się nawet z wyjściem z psem na spacer. Od dzisiaj także wróciłam do pracy, ale to też nie jest tak, że siedzę 8 godzin. Sama ustalam grafik zajęć siatkówki, także dziś np. byłam od 10 do 12. Potem wróciłam do mieszkania i o 16 ponownie poszłam do pracy. Bardzo odpowiada mi taki tryb, ponieważ czuję się pewniej i przede wszystkim mogę pogodzić obowiązki. Jutro już muszę wstać troszkę wcześniej i nieco dłużej posiedzieć, ale czuję się totalnie bezstresowo, bez napięcia i jakiejś nerwowości.

Ten tydzień szybko zmianie, ale mimo wszystko postaram się jeszcze opublikować nowy rozdział do poradnika o aktywności fizycznej.

Myślałam także o bodycheck, ale troszkę się boję, ponieważ wiem, że takie coś uznawane jest za rodo i nie dość, że ktoś już wisi nad moimi pracami to jeszcze miałby powód do zgłoszenia. Tak czy inaczej jeszcze nie wiem czy powinnam wstawiać. Cóż, to może być uznane także jako taka motywacja do odchudzania, a takiego efektu tym bardziej nie chciałabym uzyskać.

Okej, ale została mi jeszcze nominacja od kochanej @Avasenle DZIĘKUJĘ <3

1. Czekolada mleczna, gorzka czy biała?

Przed zaburzeniami odżywiania była biała, w trakcie gorzka, a teraz chyba mleczna haha.

2. Napoje z butelki plastikowej, szklanej czy wszystko jedno?

Nie będę kłamać i pisać, że nie piję z plastikowych butelek, bo często zdarza mi się po prostu kupować butelki wody po np. 1,5l.
Ale biorąc napój na drogę, czy po prostu do pracy, szkoły to zawsze staram się kupować szklane butelki. Chociaż to też różnie wychodzi...

3. Czy twoim zdaniem cukier uzależnia?

Cukier w czystej postaci według mnie nie uzależnia, aleeee już syrop glukozowo-fruktozowy to coś co totalnie wpływa na nasze komórki, które poprzez wysoko przetworzone produkty wysyłają sygnał, który ciężko jest nam opanować.

4. Jesteś oszczędny/a czy rozrzutny/a?

Oj i tu ze mną ciężko haha.
Jak już mam ustalony cel zakupu i kwotę, którą chcę uzyskać to jak najbardziej staram się być oszczędna. NATOMIAST jeśli mam pieniędze i nie zbieram na określony zakup to czuję dużą potrzebę kupowania haha.

5. Więcej reklam jest na polsacie czy wattpadzie?

Dawno nie oglądałam polsatu, ale wydaje mi się, że teraz przeważa Wattpad -.-

6. Stosujesz kremy do rąk?

Właśnie z tym też mam problem haha, bo kremy do ciała, twarzy to bardzo chętnie, ale do rąk to tak średnio. Nie lubię tego uczucia, a jak się wchłania długo to już muszę zmyć, bo utrudnia mi to nawet myślenie haha. Używam może raz na tydzień...

7. Boisz się szczepień / pobierania krwi czy jesteś osobą dzielną?

Ani trochę nie jestem osobą dzielną. Boję się nawet iść na wizytę kontrolną do lekarza, a każde pobieranie krwi czy też szczepienia to dla mnie utrata przytomności :(

8. Hit czerwca to? (np. moda, kosmetyki, jedzenie)

Zdecydowanie styl streetwear. Dosłownie każdy po ulicy chodził w dresach, szerokich bluzkach. Wszyscy mieli chustki na głowach, paznokcie z płomieniami. No po prostu Ameryka haha.

9. Ile dzienniczków czytasz?

Od jakiegoś czasu zdecydowanie mniej tych "toksycznych", czyli małokalorycznych, rygorystycznych. Może to ze względu na moją dobrą drogę na recovery i chęć odcięcia się troszkę od odchudzania.
Ale wciąż czytam, jak najbardziej. Może coś koło dziesięciu.

10. Czy ilość followersów ma dla ciebie znaczenie?

Praktycznie wcale, ani trochę.
Bo po co :)

11. Czy jest dla ciebie ważniejsze duża liczba gwiazdek pod rozdziałem czy garstka stałych czytelników, którzy komentują i dzielą się opinią?

Zdecydowanie garstka czytelników. Często właśnie da się zauważyć jak ktoś po prostu da głos i nie przeczyta nawet pierwszego zdania haha, ale widocznie tak ma być. Nikogo nie zmusimy do czytania.
Ale bardzo mi miło jak niektóre osóbki są ze mną już od poprzednich kont, dzienników i wciąż komentują, czytają. Jestem tym wręcz stale zauroczona.

Dlatego dziękuję wszystkim osóbkom udzielającym się! <3

I jeszcze raz dziękuję za nominację!

Trzymajcie się Kruszynki <3

Dziennik GADANKO & PISANKO Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz