Piątek - 15.05.20
Niby GADANKO, ale całkowicie zapomniałam o:
Od kochanej Yuuma_kun <3
Także lecimy z pierwszym dniem:
1. Jak znalazłaś się na Wattpadzie?
Wattpad'a znałam już od około 2014 roku. Wtedy zajmowałam się głównie czytaniem teraźniejszych klasyków, czyli np. w 2017 był to "Forever hate you" i tego typu inne skrajności z chłopakami haha.
Szczerze mówiąc to nie jestem w stanie napisać dokładnej daty, kiedy opublikowałam swój pierwszy dziennik. Na pewno było to rok temu :) Chyba nawet był to marzec...Cóż, zapomniałam także o nominacji, która nastąpiła 12 maja, a jest 15, także całkiem małe opóźnienie :)
Była to nominacja od Coookie_Woman dla chętnych, a ja zawsze aktywna, także lecimy haha. Odpowiem na pytania bezpośrednio zadane przez kochaną osóbkę nominującą ;))
1. Gdybyś mógł/mogła zamienić jeden przedmiot w szkole na inny (który nie musi być szkolny) to co byś zamieniła i na co?
HS (Historia sztuki) na bezpośrednie projektownie lub PP (podstawy przedsiębiorczości) na matematykę haha.
2. Wolisz mieć leniwy dzień pełen odpoczynku czy sporo pracy i zadań do roboty?
Ja nawet jak mam "wolne" to zawalam ze wszystkim haha; to bieganie, projektownie, treningi, zadania, także ja po prostu nie potrafię nic nie robić. Cały czas muszę mieć coś do pracy mimo, że czasem już brakuje siły i energii. Staram się odpoczywać, ale raczej w sposób aktywny.
Tak czy inaczej, wolę mieć sporo pracy :)3. Czy w przyszłości planujesz wyjechać z swojej miejscowości lub nawet kraju?
Szczerze mówiąc to bardzo lubię Polskę mimo wszystko i raczej nie chciałabym wyjeżdżać poza nią na stałe. Natomiast raczej zostanę w swojej miejscowości mimo, że wyruszę w inną dzielnicę hah.
Ale w głębi serca chciałabym wykupić sobie jakiś domek wokół lasu <34. Co być robił(a), gdybyś został(a) pozbawiona telefonu i Internetu na tydzień? Czym byś zajęła/zajął swój czas?
Cóż, na laptopie mam zgrany program do projektowania, także mimo wszystko mogłabym coś robić bez internetu, ale tak to raczej postawiłabym na spędzanie czasu na świeżym powietrzu; gra w siatkówkę, spacery, rower :)
5. Czy kiedykolwiek napisałaś/eś jakąś książkę, fanfiction lub wiersz? O czy był?
Na swoim koncie mam już 4 książki, jedna w roboczych, ale podsumowując całą "pracę" na Wattpadzie to miałam łącznie na pewno ponad 12 książek/dzienników.
Mimo wszystko uważam, że było warto i niczego nie żałuję <3
Na poprzednim koncie miałam oddzielny dziennik przeznaczony na wiersze. Jeszcze wcześniej wdrażałam je do dzienników odchudzania. Tematyki to właśnie głównie wiersze, diety, recovery, aktywność fizyczna.Nie działo się nic ciekawego, prócz tego, że jestem umówiona na poniedziałek na bieganie :)
Wgl mam takie pytanko:
Chcielibyście do poradnika wpis dotyczący suplementów, witamin?Okej, także kończę i życzę Wam miłego weekendu Kruszynki <3
CZYTASZ
Dziennik GADANKO & PISANKO
PoetryZa każdym razem tworzę nowy opis, a w tym momencie przeżywam odrobinkę pustki co do treści, które będą się tu przebijać :/