GADANKO 37.

62 18 24
                                    

Niedziela - 07.06.20

DOBRY WIECZÓR KRUSZYNKI <3

Jak spędziliście weekend?
Mam nadzieję, że było cudownie!

U mnie nieco gorzej, ponieważ leżę sobie w szpitalu. Powodem jest...[...].
Po prostu przepraszam.
Nie wiem co się działo w tamtym momencie i do czego dążę, ale nie chcę już więcej do tego wracać.
Mam nadzieję, że we wtorek/środę  mnie wypuszczą :/

Tak czy inaczej, to nie jest ważne.
Będzie dobrze,
Musi być!

W sobotę wraz z przyjaciółmi uczestniczyłam w proteście #BLM i jestem totalnie szczęśliwa, że zdecydowałam się pójść. Było naprawdę świetnie i przede wszystkim pokojowo. Przynajmniej ja nie widziałam żadnych kłopotliwych sytuacji. Policja wszystko nadzorowała.

A właśnie jak jesteśmy przy policji to chciałabym dowiedzieć się, dlaczego zawsze jak spojrzę się w oczy funkcjonariusza i tak z własnej kultury uśmiechnę się to od razu podchodzą i zagadują bez powodu, a ja muszę zatrzymywać się i ciągnąć rozmowę XD. ZAWSZE!
W tym roku to już na pewno miałam ponad 10 takich sytuacji...
Jakieś 5 z nich to moment, w którym prosili mnie o dowód, ponieważ były przepisy, iż w miejsca publiczne nie mogły wychodzić osoby pełnoletnie i momenty kanarów... Hah, ciekawe sytuacje....

Przynajmniej teraz, gdy jestem w szpitalu mam więcej czasu na Wattpada :)

I jeszcze pytanka:

I jeszcze pytanka:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


22. Co planujesz na przyszły miesiąc?

Zakończenie poradnika, stworzenie czegoś nowego (mam już plan heh), zmienienie profilowego XD, zrobienie nowej okładki, a dalej się okaże :)

23. Czytałeś/aś kiedyś wattpadowy erotyk? Poleć coś jak tak

No niestety..... Haha
Ale to było kilka lat temu!
Zostawmy temat XD

No, nie było dużo zaległości :)

Jutro poniedziałek, a więc:
MATURY!
Jeśli mam tu maturzystki/maturzystów to kochani życzę Wam z całego serduszka przede wszystkim SPOKOJU i koncentracji oraz prostych głównych tematów!
Ustnych w tym roku nie będzie, także nie stresujcie się, weźcie głęboki oddech i wyśpijcie się. Wypoczęty umysł to dobrze pracujący umysł! A matury to nic strasznego, także bądźcie pewni siebie, nie spieszcie się.
POWODZENIA <3

A już zaraz za tydzień kochani ósmoklasiści piszą egzaminy, także już nie uczcie się, po prostu róbcie próbne testy, odpocznijcie, przypomnijcie sobie lektury i w poniedziałek już nawet nie próbujcie ruszyć książek!
Będzie dobrze <3

Teraz już wszyscy idźcie spać, bo "jaki poniedziałek, taki cały tydzień", także musicie jutro mieć mnóstwo energii ;))

Trzymajcie się cieplutko Kruszynki i miłej nocy <3

Dziennik GADANKO & PISANKO Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz