Wtorek - 31.03.20
"GODZINY NA SENIORÓW"
Jak najbardziej okej, bo dlaczego by nie. Ale po co to powstało skoro podczas wyznaczonych godzin mogą wchodzić do sklepów osoby powyżej 65. roku życia i na dodatek mogą sobie też chodzić poza tymi godzinami?
To nie ma sensu. Niech zrobią zakupy tylko i wyłącznie w tych godzinach, a potem powinni mieć karygodny zakaz. To tylko umila im czas podczas zakupów, a ma chronić!
I co? Teraz będą chodzić w godzinach specjalnie dla nich przeznaczonych, bo tak im wygodniej? Codzinnie o 10.00 pójdą sobie po wafelki do herbaty, bo przynajmniej młodych ludzi nie będzie i ich nie zarażą. Najwyżej potem, gdy już minie ich godzina, a im zabraknie cytryny to pójdą sobie do sklepu na luzie i będą się przepychać przez kolejki, bo są starsi, bo są ważniejsi, bo są w grupie ryzyka.Yhhh! Wkurza mnie to strasznie.
KAŻDY JEST W GRUPIE RYZYKA!
Nawet teraz więcej młodych osób umiera niż starszych.Jak już wprowadzają jakieś zakazy to niech zrobią to w pełni i przede wszystkim logicznie, bo tak na logikę to seniorzy w tym momencie mogą robić sobie zakupy o każdej porze, a to młode osoby są ograniczone, choć tak naprawdę mają większe potrzeby, bo np. mają małe dzieci.
Wypowiedzcie się proszę <3
CZYTASZ
Dziennik GADANKO & PISANKO
ŞiirZa każdym razem tworzę nowy opis, a w tym momencie przeżywam odrobinkę pustki co do treści, które będą się tu przebijać :/