Od Yuuma_kun DZIĘKUJĘ <3
1. Wolisz książki pisane przez kobiety czy mężczyzn? Czujesz jakieś różnice?
Jasne, różnice według mnie są naprawdę duże.
Męska część autorów wydaje mi się być nieco rachityczna. Może nie kierują się pogonią za wyobraźnią i stawiają na mocne, konkretne treści, ale i też nieco tajemnicze.
Kobieca zaś część to totalny maraton emocji; szczęścia, zdziwienia i może takiej lekkiej pogardy, że mimo wszystko "ten bohater nie powinien przyjąć takiej postawy".
Osobiście wolę męską część autorów ze względu na taki lekki heroizm i może nawet irracjonalizm, czyli totalny odchyłek od standardu mimo właśnie takiej rachityczności, jak pisałam wyżej. Jest to po prostu wciągające.2. Czy (jeśli piszesz) to zdarzyło ci się, że postacie zaczynają robić co chcą, a ty musisz potem poprawiać rozdział, bo nie tak miało to wyglądać?
Opowiadań nie piszę, ale myślę, że cały kontekst moich treści to jeden wielki chaos i odskocznia od zamierzonego celu. Poprawiałam już naprawdę mnóstwo wpisów, bo nie były tak naprawdę wyznacznikiem czegokolwiek. Tworzyły się anomalie, a nie tematyczne treści i to dość często. Dosłownie jedno słowo może wyprowadzić moje myśli z kontekstu :/
3. Co studiujesz/ planujesz /chciałbyś studiować?
Z całą pewnością potwierdzam, że wiążę przyszłości z architekturą <3
4. Czy masz jakąś swoją wizję utopii?
W mych wizjach utopii świat nie zmienia się pod względem wizualnym, ale na pewno mentalnym. Ludzie są tolerancyjni, spełniają marzenia tak, aby nikt ich nie ograniczał :)
5. Lubisz bawić się w przerabianie zdjęć?
Jak na osobę, która codziennie projektuje wnętrza, zdecydowanie haha.
6. Co zawsze dodaje ci pewności siebie?
Może jest to taki dość wyrywkowy czynnik, ale na pewno ma wpływ na pewność siebie. Dotyczy to ubioru, nie wyglądu sylwetki.
Jeśli ubiorę się "stosownie" to zdecydowanie czuję się efektowniej i pewniej.7. Ulubiony zapach i wspomniane z nim związane? (o ile takowe jest)
Zapach truskawek i lasu.
Zawsze jeździłam z przyjaciółmi na takie pikniki za miasto, a tuż obok łąki był las. Zawsze, dosłownie każdego razu jedliśmy truskawki XD. Nie mogę się doczekać momentu powrotu w "nasze miejsce".
Rozmawialiśmy tam o dosłownie wszystkim.8. Gwiazdy czy księżyc?
Księżyc, zdecydowanie <3
Jeszcze raz dziękuję za pytanka!
Od Coookie_Woman DZIĘKUJĘ <3
1. Czy planujesz coś na wakacje? A jakbyś najchętniej spędziła swoje wymarzone wakacje?
Planuję, staram się już wziąć za myślenie z przyjaciółmi za przede wszystkim rozsądny plan w miejsce, które jest oddalone od dużej społeczności :)
Nie mam raczej marzeń dotyczących wakacji. Chciałabym po prostu spędzić je z przyjaciółmi, ale i oczywiście produktywnie <32. W czasie kwarantanny Twoja kondycja poprawiła się, pogorszyła, czy stoi w miejscu?
Nie przestałam ćwiczyć tyle, że przeniosłam się częściowo na domowe warunki. Jednak wydaje mi się, że poprawiłam kondycję, ale to tylko i wyłącznie zasługa takiej chęci wyjścia na świat, biegania. Przez to mam jeszcze więcej motywacji do ćwiczeń, wydłużam czas treningów, ale to wszystko przede wszystkim na rzecz zdrowia.
3. W jakim wieku dostałaś/eś swój pierwszy telefon? Jaki był to model?
Ojeju haha.
Nie pamiętam dokładnie, ale był to jakiś samsung chyba nawet z klawiaturą XD4. Wolisz do pisania (np. dzienniczka /książki) używać laptopa, komputera, telefonu czy tableta?
Takie codzienne wpisy do dzienników to stanowczo wolę na telefonie, ale już np. do książki o aktywności fizycznej lubię sobie posiedzieć i porozmyślać, bardziej się skupić na laptopie :)
5. Czy czujesz, że minęła już połowa roku 2020? Jak podsumujesz te miesiące w jednym zdaniu?
To już połowa?!
Jeju hah, nawet nie zauważyłam.
Podsumowując, dużo się działo, ale ogólnie uważam ten czas za pozytywy, prócz sprawy koronawirusa :)I to już końcowe pytanko zamykające nominacje, które do tej pory dostałam. Czekam na kolejne haha <3
DZIĘKUJĘ!
PS. Zaraz dostanę wyniki testu na koronawirusa i mega się stresuję :((((
Trzymajcie się Kruszynki <3
CZYTASZ
Dziennik GADANKO & PISANKO
PoetryZa każdym razem tworzę nowy opis, a w tym momencie przeżywam odrobinkę pustki co do treści, które będą się tu przebijać :/