GADANKO 33.

76 14 43
                                    

Środa - 27.05.20

JA + ŁÓŻKO = MATEMATYKA

Okej i ja nie wiem co jest ze mną nie tak, ale postanowiłam sobie poleżeć, posłuchać muzyki i wyobrazić sobie moje życie z Britney Spears i po jakiś dwóch godzinach zorientowałam się, że analizowałam sobie wzory matematyczne z algorytmami, a także obiekty kwantowe w polach zewnętrznych i pod koniec rozmyślania miałam w głowie obraz koncepcji fotonu :)

Czy można to uznać za normalne?

Tak, przecież każdy człowiek z nudów oblicza sobie prędkość lotu biedronki, prawda?

PRAWDA?

Pff.... Jasne, że tak ;))
ZNAM JUŻ WASZ SEKRET!

Życie bez matematyki jest jak:
-jabłko bez cynamonu
-banan bez masła orzechowego
-pies bez ogona
-telefon bez karty
-słuchanie muzyki bez wyobrażania siebie w teledysku

No po prostu bez sensu XD

Także już wiecie, że mój dzisiejszy dzień był BARDZO produktywnie spędzony.

Minęły już dwa tygodnie, prawda?

Z moich obliczeń matematycznych wynika, że już 1/14 za nami!

Wyższa matma ;))
Już wiadomo na jakim poziomie edukacyjnym jestem haha.

Może odpowiemy sobie na pytanko:

Może odpowiemy sobie na pytanko:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


12. Co uważasz o płatnych opowiadaniach?

Żenada...
No wiecie, gdyby ktoś mi płacił za napisanie książki tylko i wyłącznie ze względu na dużą ilość follow (gdybym miała XD) to na pewno byłabym zadowolona ;))

Nie no,
Według mnie to takie troszkę niedocenianie pracy innych i wyróżnianie prac osób, które gdzieś tam być może miały bliższy kontakt z ambasadorami Wattpada, ale cóż.

Czekam Wattpadzie na kontakt!!!

Mogłabym napisać książkę, w której pomagałabym rozwiązywać tematy z fizyki i matematyki ;))

Takie.... Korepetycje heh

Podam tylko numer konta i lecimy!

Nie no, oczywiście żartuję i szczerze mówiąc nie zgodziłabym się, gdybym dostała propozycję płatności za np. poradnik o aktywności fizycznej.
Nie wiem, dziwnie bym się czuła...
Jakby wiecie, to jest w celu pomocy, także dlaczego ktoś miałby płacić mi za przeczytanie rozdziału, który może okazać się niepotrzebny.
Nawet gdyby było to opowiadanie.

Ale jest jak jest :)

Jak spędziliście dzień? Obliczyliście coś XD?

MIŁEGO WIECZORU KRUSZYNKI <3

Dziennik GADANKO & PISANKO Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz