Wtorek - 11.08.20
Hej hej <3!
Jak mijają wakacje? Jak się czujecie?
I najważniejsze:
Jeśli ktoś pisał maturki to jak poszło? Jak wyniki?
Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni <3Moje plany na ten tydzień są dość ambitne powiem Wam :)
Cały weekend (może nawet i piątek, czwartek) czułam się słabo, bez sił. Miałam zawroty, bolała mnie głowa. Czułam się dosłownie jak podczas głodówek, ale oczywiście moja kwarantanna to zbilansowane i regularne posiłki, także to na pewno nie było powodem.
No chyba, że jestem w ciąży XDDD
Tak czy inaczej, nic się nie zmieniało, nie czułam poprawy, także jak wiadomo musiałam zadzwonić na numerek pogotowia i wczoraj z samego rana zawitali do mnie ratownicy w pięknych fartuszkach i pobrali próbkę do badań na koronawirusa. W środę, czyli w dniu mojego końca kwarantanny otrzymam wynik. Jeśli będzie on pozytywny to troszkę sobie posiedzę w mieszkaniu, a jeśli negatywny to poszłabym już w czwartek do pracy, DO LUDZI, aleeeeee tak również się nie stanie, ponieważ moja szefowa stwierdziła, że urlop powinnam dostać już dawno i gdyby ten wynik był negatywny to i tak kazała mi wrócić dopiero w poniedziałek.
BOŻE! Właśnie doszło do mnie, że jutro jest środa!
I wynik i o jezuu!
*Przepraszam mamę i wszystkich nauczycieli religii. To tylko emocje... *
Eh nie będę już o tym myśleć, bo najdzie mnie stres, po którym zawsze boli mnie głowa hah, a tego mi nie potrzeba.
Co prawda dziś czuję się lepiej. Może to było spowodowane zmianą klimatu na tzw: "domowe duchoty" jak to moi znajomi, którzy także są na kwarantannie ujęli...
Nie wiem, nie wiem.Jeśli wszystko będzie dobrze to pod koniec sierpnia, ogólnie pod koniec wakacji zostaję "wydelegowana" do innego, bardziej nowoczesnego ośrodka sportu na około dwa tygodnie. Jest on nad morzem we Władysławowie w dzielnicy Cetniewo i jest on (jeśli dobrze pamiętam) imienia coś tam przygotowań olimpijskich, czy jakoś tak XD.
Także jeśli będziecie w tym czasie we Władysławowie to zapraszam na dział siatkówki ;)) Troszkę sobie pogramy!
Mam tylko nadzieję, że to wszystko wypali i koronawirus nie zniszczy mych planów :(
I coś chyba już za dużo się rozpisałam haha, także ponownie życzę Wam dużo zdrowia!
Miłego dnia / wieczoru Kruszynki <3
CZYTASZ
Dziennik GADANKO & PISANKO
PoetryZa każdym razem tworzę nowy opis, a w tym momencie przeżywam odrobinkę pustki co do treści, które będą się tu przebijać :/