GADANKO 1.

573 51 64
                                    

Czwartek - 19.03.20

6 godzin nauki.... A to tylko matematyka i fizyka

Kocham mój profil ;))

Ogarnęłam troszkę inżynierii i łącznie przez cały tydzień z architektury zrobiłam 12 projektów, a z tego 5 grafiki wnętrz.

Pisałam, że mam teraz więcej czasu?
Haha, jakoś tak wyszło.

Jestem załamana Warszawą w dniu wczorajszym i dzisiejszym.

Ludzie!

To, że jest piękna pogoda, słoneczko itp, to do cholery nie znaczy, że macie robić sobie spotkania grupowe nad Wisłą! Ale to nie dotyczy tylko dzieci i młodzieży (choć ich było naprawdę mnóstwo). Spójrzmy na osoby starsze, które wręcz wyzywają młodzież i obdarzają wszystkich wokół dość kontrowersyjnymi spojrzeniami. W dodatku spotkałam się z sytuacją, gdy mężczyzna, lat około 30, wziął ostatnią paczkę (nie wiem co to było XD) do koszyka, a jakaś starsza kobieta po prostu wyjęła to z jego koszyka i walnęła tekstem: - "jestem starsza, mi się należy".
Załamanie psychiczne, choć może bardziej żenada?

Ugghhhh,
Nie powinnam się denerwować, także oddalam temat XD

Wdałam się dzisiejszego poranka w godzinną rozmowę z profesorkiem. Narzekałam na nasz dotychczasowy materiał, a on zaczął obgadywać ze mną resztę nauczycieli, a nawet dyrektora szkoły.
Ogólnie, bardzo ciekawy człowiek.
Momentami chyba próbował być śmieszny i walił suchymi żartami, a ja oczywiście musiałam udawać, że faktycznie coś z tego jego czarnego humorku rozumiem. Także no XD

Połowa Kruszynek spodziewała się książki "Lilianka poleca", którą zaproponowałam dla żartu haha, ale czemu by nie. Pomyślałam, że nie będę pisać bezpośrednio książki, ale pojawi się w tym dzienniku jako seria.

A co z moją dietą? Jak mi idą recovery?

No cóż, tak naprawdę to nijak. Wiem, że to najwyższy czas, abym zaczęła jakieś kroki w tym kierunku. Było lepiej z początku. Teraz jest gorzej i gorzej. Jak myślę o tym, co dzieje się teraz w moim organizmie, co mi grozi to po prostu albo odreagowuję za pomocą płaczu, albo poprzez ćwiczenia, trening.
Mam nadzieję, że do końca tego tygodnia już całkowicie się ogarnę.

Możecie pisać co u Was Kruszynki, chętnie poczytam ;))

Miłego wieczoru / dnia <3!



Dziennik GADANKO & PISANKO Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz