Nominacja od AvaSenle <3 Bardzo dziękuję i przy okazji napiszę, że nie mogę doczekać się nowych rozdziałów książki o zdrowiu!
1. Gdzie wolała byś mieszkać miasto czy wieś?
Mieszkam w mieście, ale zdecydowanie wolałabym na wsi dla pięknego otoczenia i oderwania się od chaosu.
2. Twoja największa zaleta?
Każdy mówi mi, że mimo problemów i wewnętrznej paniki to zawsze chodzę uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona.
Może to troszkę pozory haha. Przynajmniej kiedyś, teraz już nie :)Poza tym PODOBNO jestem pomocna i pracowita, ale trudno mi to stwierdzić...
3. Jakie znasz języki obce? Poziom podstawowy czy komunikacyjny?
Angielski - komunikacyjny
Niemiecki - podstawowy
Francuski - komunikacyjny4. Gdzie chciał/a byś spędzić wakacje?
Nigdy nie byłam na górach, także może te tereny hah.
5. Największa bzdura jaką słyszałeś/aś to?
LGBT to ideologia XDDD...
6. Jaką masz orientację w terenie?
Bardzo dobrą. Wszędzie potrafię się odnaleźć i chyba nigdy się jeszcze nie zgubiłam.
Teraz tak piszę, a potem pewnie wyjdzie odwrotnie haha.
7. Jaka jest największa kwota pieniędzy którą znalazłeś /aś?
500 zł, ale zaraz potem zatrzymał mnie taki zestresowany Pan, który "zgubił na prezent dla żony", także musiałam oddać :(((
8. Masz ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Od 15 roku życia mam przedłużane i zawsze brałam jakieś kolorowe i pastelowe kolory, a teraz już chyba się starzeję i wybieram takie beżowe, białe, jasne klasyczne i podobają mi się. Ale oczywiście muszą być długie haha. Każdy się pyta jak ja w nich gram w siatkówkę, ale wszystko jest możliwe kochani ^
9. Suszysz włosy sucharką czy czekasz aż same wyschną?
Czekam czekam. W rzeczywistości moje włosy stały się dość cienkie poprzez głodówki itp, także schną bardzo szybko.
Jeszcze raz dziękuję za nominację <3
Przede mną jeszcze jedna, także zrobię w oddzielnym wpisie. Pewnie pojawi się jutro, alllleeeeeee jutro rano pojawi się także rozdział do poradnika o aktywności fizycznej, także tam zapraszam ;))Będę się reklamować..... Jak na "autorkę" przystało haha.
Miłego wieczoru Kruszynki moje Kochane <3
CZYTASZ
Dziennik GADANKO & PISANKO
ПоэзияZa każdym razem tworzę nowy opis, a w tym momencie przeżywam odrobinkę pustki co do treści, które będą się tu przebijać :/