Środa - 29.04.20
Dobry wieczór Kruszynki! <3
Czy tylko ja czuję się dziś okropnie słabo?
Mam nadzieję, że powodem jest tylko i wyłącznie zmiana pogody. Z dnia na dzień zrobiło się totalnie pochmurno i dość duszno. Przynajmniej w Warszawie. Możecie napisać jaka pogoda jest u Was! <3
Tak czy inaczej, jeśli to się przedłuży to czas zrobić badania :)
Nie wiem jak przeżyję pobieranie krwi, ale raczej skończy się to omdleniami przed wejściem na fotel i oczywiście całkowitą utratą przytomności po spojrzeniu na własne żyły.
A potem....... Budzę się i po wszystkim haha. Tak jest zawsze, mała rutynka.No cóż, mój men napisał....
Ale odechciało mi się być jego muzą i porzuciłam go. Niestety. Nie byłam warta jego uczuć.... :/
Brazylio przepraszam, jeśli znienawidziłaś polskie dziewczyny :(Tak czy inaczej, zakończyłam pisemny romans i skupiłam się na "tu i teraz".
Ale.... Jak już pisałam, moje samopoczucie spadło wartością do dołu, także staram się troszkę odpocząć.
Wczoraj pojawił się rozdział do poradnika. Dotyczył on równowagi. Dziś spróbuję wziąć się za tematykę jogi i jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to wstawię go z rana, jak to zwykle bywa.
Ale myślę, że dam radę, ponieważ wzięłam witaminy, piję dużo wody i jest coraz lepiej.Przesyłam Wam mnóstwo motywacji!!!!
Nie znam konkretnych tekstów na zmotywowanie, ale poszukałam w internecie i wyszło coś takiego:"Nic nie tworzy przyszłości tak jak marzenia."
Okej, to raczej nie jest motywujące...
Próba druga:"Cel ma sens wówczas, gdy pomaga Ci rosnąć, a wzrastasz przez zdobywanie go, nie samo osiągnięcie."
Ja nie wiem czy coś ze mną nie tak, ale jakoś nie wyczuwam w tych tekstach energii.
Wolę powiedzieć sobie:
"Rusz mózgiem Lilka"I działa haha.
Możecie spróbować! Naprawdę XD.
Jeśli znacie motywacyjne teksty to poproszę! BĘDĘ WDZIĘCZNA :)
Mimo wszystko uważam, że motywacja pojawi się prawdziwie wtedy, gdy przestaniemy w końcu rozmyślać, a zaczniemy działać.
Do jutra Kruszynki! <3
CZYTASZ
Dziennik GADANKO & PISANKO
PoésieZa każdym razem tworzę nowy opis, a w tym momencie przeżywam odrobinkę pustki co do treści, które będą się tu przebijać :/