GADANKO 28.

90 21 33
                                    

Poniedziałek - 18.05.20

Mam nadzieję, że tylko ja dziś czuję się jakbym miała odlecieć :)

Jak zawsze robiłam wszystko jednego dnia, tak dziś nie zrobiłam nic, dosłownie. Boli mnie głowa, jestem mega śpiąca.
Pogoda niczym najcięższa kasacja!

Ale trzeba myśleć pozytywnie :)
Po burzy zawsze jest tęcza, czy jakoś tak, także życzę Wam mnóstwa zdrówka! <3

Nie biegałam, nie spotkałam się z mężczyzną, nie robiłam nic XD.
Ale odpoczęłam i mam nadzieję, że będzie miało to sens, ponieważ mam obszerne plany co do jutrzejszego dnia, a zaczynam ich realizację już od rana.

Wszystko ma sens, nic nie dzieje się bez powodu :)

Strasznie dużo tu odstępów :/

Macie czarny motyw? Jak Wam się podoba?

Ja szczerze mówiąc zachwycona nie jestem, ale jeśli chodzi o czytanie, powiadomienia itp to nie narzekam. Natomiast nie mogłam przyzwyczaić się do samego funkcjonowania, czyli pisania rozdziałów. Czytając, ekran wciąż jest biały, a pisząc już całkowicie czarny, także lekko mnie to zdezorientowało i nie mogłam się skupić, więc po prostu zmieniałam spowrotem na biały, ale zaraz ponownie powitam swój ekran czarnym motywem, bo mimo wszystko jest on poprawny :)

W sobotę i niedzielę nie robiłam pytanek, także lecimy dziś z nadrabianiem:

W sobotę i niedzielę nie robiłam pytanek, także lecimy dziś z nadrabianiem:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


2. Skąd pomysł na nazwę?

Tę nazwę mam od samego początku, jeśli chodzi o głębszą zabawę z Wattpadem i ogólnie pisaniem dzienników. Cóż, jej historia jest dość długa, ale w skrócie napiszę, iż po prostu moi przyjaciele zawsze mnie tak nazywali i wciąż tak jest :)

3. Ile już jesteś na Watt?

Śmiało możemy uznać, iż minął rok od momentu mojej "twórczości", jeśli mogę to tak nazwać. Naprawdę żałuję, że nie jestem w stanie podać dokładnej daty, kiedy opublikowałam pierwszy dziennik. Może to dlatego, że po prostu traktowałam to jako krótką przygodę. Miałam przestać pisać w momencie, gdy schudnę do określonego celu. Nigdy nie spodziewałabym się, iż tak potoczy się moja droga.
Nigdy nie myślałam, że mogłabym przeżyć coś więcej z tą aplikacją niż tylko czytanie książek o miłości. Jestem naprawdę w szoku, ale oczywiście pozytywnym.

4. Jaka była PIERWSZA książka, którą opublikowałaś?

"Dziennik odchudzania"

Nawet mam jeszcze zdjęcie pierwszej okładki:

Nawet mam jeszcze zdjęcie pierwszej okładki:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To było takie...... Hyhhhyy XD

*dlaczego dopiero teraz widzę, że mimo wszystko byłam szczupła XD? *

Jeju, jak przypominam sobie moje początki i ten stres to po prostu uśmiecham się, bo mimo wszystko mam bardzo dobre wspomnienia dotyczące właśnie Wattpad'a.

Naprawdę, życzę wszystkim początkującym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę, aby również otrzymali tyle sympatii, energii, wsparcia, ile dały mi Kruszynki <3

I jeszcze tak na koniec:
Ostatnio dużo osób traci dzienniki bez pretekstu m.in: obsesyjnadepresja i Coookie_Woman :(
Natomiast nie poddały się i to jest najważniejsze!
Jestem dumna i ogromnie współczuję utraty treści <3

Jeśli ktoś jeszcze stracił dziennik to piszcie, bo być może nie wyświetliło mi się! <3

Udanego tygodnia!

Dziennik GADANKO & PISANKO Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz