GADANKO 56.

60 14 57
                                    

Czwartek - 27.08.20

120 dni do świąt!

Jak tam przygotowania? Prezenty kupione?

No dobrze, dobrze, ale nie spieszcie się za bardzo. Wszystko na spokojnie ;))

Nasz rok wygląda tak:

Wrzesień - ZARAZ ŚWIĘTA!
Grudzień - ZARAZ SYLWESTER!
Styczeń - NIEDŁUGO FERIE!
Marzec - WIELKANOC SIĘ ZBLIŻA!
Maj - ZARAZ WAKACJE!

No przynajmniej osóbek, które chodzą wciąż do szkoły.

Mój początek roku szkolnego to przede wszystkim zdanie prawa jazdy. No właśnie, zdanie XD.
Dalej to oczywiście praktyki w pracowni architektonicznej, przygotowania do matury, praca w szkole siatkarskiej.

A dalej?

Stuudia :)
Ahhh Cudo, czekam na nie.

No to prawie wszystko w związku z początkiem września, ale wiecie czego się obawiam?

Powrotu do zaburzeń, bo mimo wszystko ja w szkole nie potrafię jeść. Potem wrócę do mieszkania i oczywiście znając życie wezmę się za naukę. Natomiast muszę mieć dużo siły psychicznej i fizycznej, dlatego na niej się skupię. Nie wiem jak to wszystko sobie ułożyć.
Myślałam nad cateringiem. Wiecie, rano pod drzwiami macie pudełeczka na cały dzień z wyznaczonymi godzinami posiłków, a jest ich 5, czasem 6. Może w ten sposób pilnowałabym regularność i co najważniejsze - JADŁABYM wystarczają ilość kalorii oraz zdrowe i zbilansowane posiłki.

Możecie mnie wspomóc i doradzić! <3

Szczerze?

Miałam dziś nie pisać rozdziału, ale totalnie mi Was brakowało!

Także dziś króciutko, ale z celem :)

Zanim się tu pożegnam to:

Jak tam u Was? Jak się czujecie?

Mam nadzieję, że wszystko dobrze!

Trzymajcie się Kruszynki <3

>Jesteście pięknymi istotami <

Dziennik GADANKO & PISANKO Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz