Poniedziałek - 22.06.20
Dzień dobry / Dobry wieczór <3
Przypomnienie:
JUTRO DZIEŃ OJCA ;))Mam nadzieję, że spędzicie go miło!
U mnie pewnie będzie wyglądało to jak zazwyczaj, czyli czekanie z wszystkim do wieczora, aż wróci z pracy. Czasem mam wrażenie, że przesadzam myśląc, że to ja mam dużo pracy, zajęć. Dla kogoś kto wstał dziś o 5 rano byłoby to nic. W sensie, nie lubię porównywać i każdemu raczej odradzam myślenia w ten sposób, ale jak patrzę na mojego tate, który w tym całym chaosie daje mi mnóstwo siły, wsparcia, stanowczości w życiu czuję się totalnie jak dziecko, które dopiero uczy się żyć.
To jedyny mężczyzna w domu, także dał radę wytrzymać z dwiema córkami, które już poszły w świat, ze mną i z moją mamą haha. Aa i jeszcze dwa psy, który też są mojej płci.
Bardzo go szanuję mimo dużo mniejszej ilości spędzania czasu razem. Weekend to taki moment, w którym wreszcie może wyjść z pracy, zostawić jedynie pracowników i mieć wolne. Chociaż on też jest taki, że nie może usiedzieć w miejscu. Dosłownie. Znajdzie jakiekolwiek zajęcie, po prostu by nie siedzieć w miejscu.
Chyba po kimś to mam haha :)Mogłabym pisać o nim opowiadania XD. Zawdzięczam mu mnóstwo.
A Wy? Za co w szczególności chcielibyśmy podziękować ojcu?
Jak wspomniałam w poprzednim wpisie, od poniedziałku lecę z książkami. Tak też się stało!
Napisałam drugą część do poradnika o aktywności fizycznej. Tym razem lecimy już z wakacyjną serią, czyli ten tydzień poświęcimy na tematykę upałów, wolnego czasu, kiedy i jak ćwiczyć podczas wakacji, wysokiej temperatury. Jutro rano (standardowo) pojawi się dokończenie wcześniejszego wpisu, który mam już praktycznie napisany w całości. Wzięłam się także za POLECANKO & SPANKO :)
Rozdział pojawi się jutro wieczorem, a będzie dotyczyć przekąsek, które stały się moją codziennością na recovery. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!Wzięłam się także za nową okładkę, ponieważ jak wiecie ta mi się przestała podobać XD
Zrobiłam trzy w stylu innych książek, ale nie wiem, którą wybrać, także poproszę o radę i wybranie według Was najlepszej <3
Druga okładka ma to samo zdjęcie co poradnik. Jednak w nim aż tak bardzo się nie przykuwa uwagi, także może coś z tego by było.
Mi osobiście bardzo podoba mi minimalizm, taki standardowy futuryzm. Bardzo cenię go szczególnie podczas projektowania.
Nieraz używam stylu vintage, jednak w przestrzeni tworzy on zupełnie inne odczucia niż futuryzm.Tak czy inaczej,
Mi chyba najbardziej podoba mi pierwsza okładka, ale nie jestem w pełni pewna. Dlatego też proszę o pomoc :)Wiecie co?
Napisałam już trzy dłuższe rozdziały do książek i wciąż mam ochotę pisać XD. Może po prostu jestem w humorze, albo dostałam dużą ilość energii, inspiracji przez ostatnie dni.
Nie wiem, ale pewne jest to, że chcę tak codziennie haha.Teraz jak się rozpiszę to już nie skończę, a już wyszło z 500 słów :o
Aaaaa i mam plan. Znaczy nie powiem, ale mam :)
Kolejna twórczość heh...
No może nic z tego nie będzie, ale.....kto wie. Ja się nie poddam ^Okej, lecę jeszcze zrobić trening, troszkę poćwiczyć i widzimy się jutro!
Miłej nocy i jutrzejszego dnia Kruszynki <3
CZYTASZ
Dziennik GADANKO & PISANKO
PoetryZa każdym razem tworzę nowy opis, a w tym momencie przeżywam odrobinkę pustki co do treści, które będą się tu przebijać :/