Mahşer Midillisi
7. Bölüm
GAME OF HighschoolSessizlik uzun süre yerinde sabit kalınca can sıkardı. Hele bu yaşlılarda çok bunaltıcı olurdu. Naime Sultan izlediği diziden gözlerini çekip etrafta gezindirdi. Yemek yemişlerdi, sofra toplanmış ve bulaşıklar yıkanmıştı. Yapacak hiçbir iş yoktu. Derin bir nefes aldı, en azında çay içip vakit doldurmaya niyetlendi.
Yan koltukta uzanmış elindeki telefondan gözlerini ayırmayan torununa seslendi.
"Kalk bir çay koyda içelim."
Ayça telefondan başını bile kaldırmadı. "Kesin öyle yaparım." diye alay ederek söylendi. Dün gece açtığı hesaba altı farklı liseden on kişinin fotoğrafını yüklemişti. Kızların çoğu güzel çıktıkları fotoğrafları göndermişlerdi. Sadece Rabiya böyle yapmadı ama o da istemem yan cebime koy tavrındaydı. Umursamıyormuş gibi davrandı. Ayça'da onun sosyal medyasından bir fotoğrafı seçip yüklemişti.
Mustafa ve diğer lisedeki oğlanlar üstlerine düşen görevi yapmıştılar. Sabah erkenden okula gidip tahtaya 'gameofhighschool' yazmışlardı.
Merak eden öğrenciler hesaba bakınca diğerlerine de bundan bahsetmişti. Kısa zamanda tüm sınıflar böyle bir hesabın varlığından haberdar olmuştu. Kimisi şakasına kimisi de ilgisini çektiği için seçtiği kişinin fotoğrafını beğenmişti.
Ayça şimdi hesaba gelen beğenileri ve yorumları okuyordu. O buna odaklanmışken anneannesi çay koymayı reddettiği için söz saymaya başlamıştı.
"Sen nasıl bir çocuksun!?"
Ayça kısa bir an telefondan başını kaldırıp sırıttı. "Reşitim ben anneanne. Devlet bana yetişkin diyor."
Yetişkinlik ve Ayça... Anneannesi yüzünü buruşturdu.
"Sana olsa olsa şeytan müvekkili derler."
Onlar laf dalaşındayken Feride, yeğenin odasında yorgun bir şekilde çıktı. İşten çıktıktan sonra dolap almak için gezmişti. Bulduğu küçük giysi dolabını Ayça için satın almıştı.
"Teyzeciğim küçük bir dolap koydum odana, şimdilik idare et. Ben eşyalarını da yerleştirdim."
Ayça yanına oturmaya gelen teyzesi için toparlanıp bağdaş kurdu.
"Ne zahmet ettin teyze. Ben yerleştirmezdim.""Telefondan bu kadar odaklanmış ne yapıyorsun?"
Teyzesi yanına oturduğunda hemen anlattı. "Göstereyim, sende oy ver teyze. Bak bu fotoğrafı beğen, benimkini. Gidip başkasınınkini beğenme. Bak bu ben."
@gameofhighschool
Ayça Anday... Eğer oy vermek istiyorsanız beğeniye basın...
Teyzesi onun fotoğrafını incelerken bir yandan da cebinden kendi telefonunu çıkardı. "Çok güzel bir çıkmışsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahşer Midillisi
Teen Fiction"Dünya mahşer meydanına dönse dahi sonunda ben yine gülümseyeceğim. Benim olayım bu." Artık çözülemez bir sorun haline gelen Ayça, anneannesinin yanına kasabaya gönderilir. Antisosyal olan on dokuz yaşındaki kız için kurulan tüm düzenler, planlanan...