Mahşer Midillisi
Bölüm 56: Kendinden BiriKoyunlar kendilerini
iri sanarken çobanın değneği
ile dövüldükleri
için yünü kabarıktırlar.
Bu kadar aptal olmaların suçu olsa da
çobanda kendi vicdanından sorunludur.Muhabbet karmaşıklaşıyordu. Kim kimle ne konuşuyor, Enes yine neye sinirli belli olmuyordu.
Binanın köşesini dönen bir grup erkek onlara toslamış gibi durdular. Onlar Ayça'nın barda eğlendiği gençlerdi ama Ayça'dan önce yanındaki kızı tanıdılar.
Sarhoş arkadaşının yürümesine yardım etmek için koluna girmiş orta boylu, iri gözlü genç adam karşılaştığı için şaşkınlıkla kuzenine bağırdı.
"Berna!"
Enes artık iyiden iyiye bu maçı kaybediyormuş gibi hissetti. Olduğu yerde sinirden yanmaya başladı. Bunlar nereden çıktı derken birde tanıdık olmalarına katlanamadı.
"Vay a*ına bir bitmedi bu fasıl." O kadere isyan ederken Berna ve genç adam sarılmak için birbirlerine yaklaşıyorlardı.
"Ne yapıyorsun sen? Görüşmeyeli ne kadar oldu?" diyerek birbirlerine rastlamalarına sevindiklerini belli ediyorlardı.
Berna kollarını kaldırıp genç adamın boynuna sarıldı. Genç adam onun beline sarılırken sağa sola sallanarak kolları arasından sıktı. Sevimli bir halleri vardı.
Kaderine isyandan dünyaya dönen Enes onlara bakınca sinirden küplere binip rotayı Roma'ya çevirme ve orayı yakma niyetindeydi.
"İlla temas." Sanki sarılmasalar olmuyordu. Böyle giderse olacaklardan haberdar etti. "Ben bu gidişle deliririm kesin." diye söylendi.
Berna'ya elini uzattı ve sırtındaki ceketten tutarken adamdan çekip koparmak ister gibi kendine çekti. İkisini ayırırken yetmemiş gibi azarladı.
"Ayrılın lan! Gel kız sende."
Enes grubunu hemen toparlamak zorundaydı. Burnundan solurken Berna'nın elinde sıkıca tutup birine daha sarılmasını engellerken Ayça'yı bulmak için etrafına bakındı. Onu da yanına alıp kendi haydut tayfasına toplayarak birlik ve beraberlikle buradan ayrılma niyetindeydi.
Enes sağına ve arkasına bakınırken Ayça sol tarafından uzanıp irkilmesine neden olarak seslendi.
"Enes?" Sesinde bir sorgu vardı. Sinsi bir gülüşle el ele tutuşmalarına dikkat çekmek istediğini belli ediyordu.
Sevgili oldukları konusunda açıkça imada bulunup onları utandırmak için alay edecekti ama Enes küplere bindi.
Sürekli isim duymaktan bunalmıştı. Zaten kendini sıkıntıda hissediyordu. Birde isimler söylenirken altında imaların dolaşması iyice delirtiyordu.
"Bir daha isim duyarsam s*kicem." diye bağırdı ve onun gür sesi herkesi hizaya soktu. Gerginliği yüzünden herkes ona bulaşmasak iyi olur diyordu. Saldıracak köpek gibi deli sinyali veriyordu gözleri.
Ayça konuşmamak için kendini zor tutuyordu. Dudaklarını birbirine bastırmış bekliyordu. Gözlerini de kocaman açmış etrafa bakarken her an patlayabileceği hakkında sinyaller veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahşer Midillisi
Novela Juvenil"Dünya mahşer meydanına dönse dahi sonunda ben yine gülümseyeceğim. Benim olayım bu." Artık çözülemez bir sorun haline gelen Ayça, anneannesinin yanına kasabaya gönderilir. Antisosyal olan on dokuz yaşındaki kız için kurulan tüm düzenler, planlanan...