Sorunun şaşkınlığıyla cevap vermem gerektiğini fark ettim.
"Hayır, yani evet. Şey yani, üzülürüm. Kestirme anlamında hayır demiştim."
"Sen olmasaydın çoktan kestirmiştim." Şaşkınlıkla kaşlarım havalandı.
"Ne? Gerçekten mi? Ama neden?"
"Öyle gerekiyordu. Ama sen seviyorsan biraz daha bekleyebilir." Dedi gülümseyerek. Tamam, bu kadar sabrettiğim yeter diye düşünüyorum. Ürkekçe elimi kaldırıp saçlarına götürdüm. Bu haz... sütlaçtan daha güzeldi.
"Çok güzeller." Dedim hayranlıkla ona bakarken. Diğer yandan da saçlarında elimi nazik hareketlerle gezdiriyordum.
"Gamzelerin kadar değil." Dediğinde neye uğradığımı şaşırdım. Peki kızım, bunlara alışmalısın.
Gülümsediğimde elini uzatırken ne yaptığını anlamaya çalıştım. Gülümseyince çıkan sağ yanağımdaki gamzemde nazikçe parmaklarını gezdirirken cennete düştüğümü falan düşündüm. Daha ne kadar düşecektim ki?
"Şarkı açmamı ister misin? Gerçi T-Rap çok fazla dinlemem ama zevkimi güzel buluyorum." Dedi telefonunu cebinden çıkarmaya çalışırken.
"Ben de T-Rap ile kafayı bozmadım arada farklı şeyler de dinliyorum merak etme." Dedim gülerek.
"Ov! Tamam o zaman. Beğeneceğine inanıyorum." Dedikten sonra şarkı kulaklarıma doldu.
"Kimse bilmez beni, yalnız o bilir kalbimi
Kimse sevmez beni, yalnız o tutar ellerimiGörünmez hiçbir kapı sanırım çıkış yok
Sayılmaz hiçbir acım yaralarımı saran yok
Görünmez hiçbir kapı sanırım çıkış yok
Sayılmaz hiçbir acım yaralarımı saran yokGel, gel ansızın gel.
Tut ellerimden gel.
Gel ansızın belki öpersin kirpiklerimdenGel, gel ansızın gel
Tut ellerimden gel
Bak son sözüm gel kurur gönlümdeki çiçeklerAslında doğar güneşler
Sen karanlığa baksan da
Geri gelir göz kamaştıran aşkını
Sana fısıldar o anGel, gel ansızın gel
Tut ellerimden gel
Gel ansızın belki öpersin kirpiklerimdenGel,gel ansızın gel
Tut ellerimden gel
Bak son sözüm gel kurur gönlümdeki çiçekler."Bu hoş şarkı eşliğinde dur durak bilmeden Merih'in saçlarını okşamıştım. O da ara sıra şarkıya eşlik etmişti. Şu an içerisinde olduğum durumun rüya olmasından korkuyordum. Eğer rüyaysa uyanmamak istedim.
Tahmin ettiğim gibi; dışarıdan sert ve dengesiz görünse de içten içe duygusal gibiydi. Tabi bunu bir şarkıyla belirleyemezdim. Kibardı, nazikti, çok fazla ısrarcıydı ve cevaplarında kelime oyunu yaparak bir şekilde iltifat ediyordu ve bu beni çok fazla utandırıyordu. Ben hiç bu kadarını hayal etmemiştim, bu kadarını hiç düşünmemiştim.
"Beğendin mi?" Düşüncelerimden sıyrılıp Merih'e baktım.
"Evet, çok güzel. Çok beğendim." Dedim saçlarının arasınsan parmaklarımı geçirmeye devam ederek.
"Beğeneceğini biliyordum." Dedi gülerek. Ona karşılık ben de güldüm.
"Merih?" Dedim heyecanla.
"Hım?"
"Sen çok mu duygusalsın?" Dedim birden. Kaşlarını çatıp gözlerime baktı. "Ne alaka?" Dedi sonra. Omuz silktikten sonra cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ç.I.Ç.E.K | Yarı Texting
Ficção AdolescenteGöz devirip günlüğümü elime aldım ve tekrar çalan şarkıyı açtım, yazmaya başladım. "Selam Yapraaaam; Okulda sarı kafalı bir herif var. Adı lazım değil baş harfi babam:)" . "Neden çiçek?" Aslında yerinde bir soruydu. Cevap vermeliydim. Kelimeleri zih...