(Bölüm şarkısı: Can Güngör- Yalnız Ölmek)
SONUNDA! Sonunda sonunda sonunda...!
Okulu ve dersleri halledip tekrar ailemin yanına geldim. Merih'e gidecektim! Çiçeğime kavuşacaktım ben! Tabi nerede olduğunu bulamamıştım o ayrı, ama yerini bilen biri vardı. Çiçeğimin sağ kolu, Emre. O biliyordur nerede olduğunu. İlk önce onunla konuşacaktım.
Eşyalarımı odamın ortasına bırakıp telefonumu elime aldım ve Emre'nin numarası olmadığı için hızla instagrama girdim.
.Emre?
Nasılsın, müsait misinemrelmas: sağol Alen, müsaitim
emrelmas: sen nasılsın, kusura bakma çok yanında olamadımİyiyim
Daha iyi olmam için yanımda olmak ister misinemrelmas: ne
emrelmas: anlamıyorum, ne diyorsunDiyorum ki
Bana bir konuda yardımın lazımemrelmas: nasıl bir konu
Lan korkma illegal şeyler değil
Manyak mısın nesin
Merih'in nerede olduğunu söyle diyecektimemrelmas: haaaaa
emrelmas: yengecim ya öyle deseneOy yengesi kurban
Müsaitsen yüz yüze konuşalım mı
Işıklı parkta buluşalım
Yarım saate çıkarım.emrelmas: tamam, haber verirsin
.
Bu iş sandığımdan da kolay olacaktı.Hızla eşyalarımı yerkeştirip hazırlandım. Anneme çıktığımı söyleyip evden fişek gibi çıktım. Bir yandan parka adımlıyor diğer yandan da Emre'ye parkta onu beklediğimi yazıyordum. Daha çabuk gelsin diye...
Sonunda parka gelip banklardan birine rastgele oturdum. Birkaç dakika sonra da Emre gelmişti. Elimi kaldırıp kendimi belli ettim. Yanıma doğru adımlarken bankta kayarak ona yer açtım.
"Selam." Dedi yanıma otururken.
"Aleyküm selam." Diye karşılık verdim.
"Şimdiii ... yengesi kurban. Kaybedecek vaktim olmadığı için hemen konuya giriyorum. Merih nerede?" Yüzündeki şok ifadeyle bana bakıyordu.
"Ben, bilmiyorum ki.." dedi usulca. At yalanı s2m inananı.
"Emre ben salak değilim. Barkın bile Fransa'da olduğunu ve durumunu biliyor. Sen mi bilmeyeceksin Allah aşkına. Sen onun en yakın arkadaşısın, öt bakalım. Çiçeğim hangi şehirde?"
"Yerini biliyorum ama sana söylemem. Merih öldürür beni, kızım o nasıl bir manyak biliyor musun sen, keser beni!"
"Emre eğer söylemezsen seni ben keserim. İnan bana benim tersim ondan daha pis."
"Alen, anlıyorum ama söyleyemem." Anlaşıldı. Bu böyle olmayacaktı. Hadi bakalım Alen, çevir tersini.
"Oğlum Merih'le konuştum ki zaten ben. Buraya neden geldim sanıyorsun, Barkın sağolsun onun telefonuyla konuştuk. Geleceğimi söyledim Merih'e ama sürpriz olacak yani ne zaman olduğunu söylemedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ç.I.Ç.E.K | Yarı Texting
Ficção AdolescenteGöz devirip günlüğümü elime aldım ve tekrar çalan şarkıyı açtım, yazmaya başladım. "Selam Yapraaaam; Okulda sarı kafalı bir herif var. Adı lazım değil baş harfi babam:)" . "Neden çiçek?" Aslında yerinde bir soruydu. Cevap vermeliydim. Kelimeleri zih...