《12》

112 12 2
                                    

"Bir kaç gün sonra doğum günüm biliyor musunuz?" Dedim hevesle.

"Ooo gelecek degekeo Alo." Dedi Seda.

"Teşeke bro ." Dedim ben de gülerek.

"Benimkine daha çok var." Dedi Elif.

"Şşşş arka dörtlü!" Bu yeni gelen felsefecimiz Dilek hocanın bize uyarısıydı. Yeni geldiği için isimlerimizi tam bilmiyordu.

"Siz çok konuşuyorsunuz. Ayıracağım sizi."

"Hocam naptık ama ya diğerlerini görmüyorsunuz bizi görüyorsunuz. Zaten hep biz hep biz." Diye itiraz ettim.

"Diğerleri bir şey yapmıyor ki görmüyorum." Eğveğveğveğv.

"Nereye bir şey yapmıyorlar?! Ben burada bir soru sordum hemen bizi uyarın."

"Soruyu arkadaşına değil bana soracaksın. Burada öğretmen benim." Derin bir nefes alıp verdim.

"Peki hocam sizsiniz. Özür dileriz." Dedim sıkıntıyla. İçtenlikle demedim tabikide.

"Rica ederim." Deyip gülümsedi. Bu kadını anlamak gerçekten çok zor. Hayır yani sınıfta neler neler oluyor hemen bizi görün. Hemen arka dörtlü hemen.

"Hocam dersinizi böldüğüm için özür dilerim. Duyuru yapacaktım da." Dedi düşüncelerimi bölen tanımadığım 1 kız 1 erkek öğrenci sınıfa girerek.

"Gelin yapın bakalım ne duyurusuymuş."

"Önümüzdeki hafta çarşamba günü okul gezisi var sadece lise tabi ortaokul dahil deği-" diye söze başladı erkek olan.

"E zahmet olmuş." Taner'in dediğiyle hepimiz güldük. Sonra kız olan devam etti.

"Önce şunu belirtelim şehir dışına düzenlenen bir gezi değil. Gezi programı şöyle; sabah 8 buçukta okulun önünden hareket edilecek ve ilk olarak kahvaltı için turistik bir köye gidilecek. Orada serbest vakit olacak herkes istediği şekilde fazla uzaklaşmamak şartıyla gezebilecek. Sonra her sene usanmadan düzenlenen kitap fuarına gidilecek. Saat yaklaşık 3 buçuk 4 gibi oradan ayrılıp bir tane AVMye gidilecek. İşte isteyen AVMye girer isteyen kafeye gider bunlar için de 4 saat kadar vaktiniz olacak. Sonra akşam 8de tiyatroya gidilecek 10 buçukta veya 11de gezi bitmiş olacak. Bu kadar."

Aslında düşünüldüğünde pek zevkli olacağa benzemiyordu.

"Ya aslında pek zevkli bir şey gibi değil. Basit gibi gezi. Biz böyle uçalım, kaçalım, kampa gidelim vesaire diye hayal etmiştik ama arkadaşla yapılan her şey çok zevkli olur bence. Ayrıca okulu asmak için güzel bir sebep. Orada fazla öğretmenlere bağlı olunmayacak." Yok artık!

"Cemre ben sesli mi düşündüm?"

"Yoo. Da geziye gider miyiz?" Diyerek arkasına döndü. O sırada adını bilmediğim duyuru yapan çocuk konuştu.

"Sorusu olan var mı?"

"Gezi ücreti ne kadar ve öğle yemeği yok mu?" Diye sordum.

"50 TL gezi ücreti, öğle yemeği herkesin kendine ait. Bu 50 TL kahvaltıyı, yol parasını, tiyatro biletlerini karşılıyor." Bu kadar şeye 50 TL uygun gibi aslında. Öğle yemeğini kendimiz istediğimiz gibi tıkınacaktık. Tabi akşam yemeğini de.

"Bence gidelim, ücreti de uygun. Hem dördümüzün ilk etkinliği olacak." Dedi Seda. Konuşup anlaştıktan sonra gitmeye karar verdik.

"Herkes bugün ailesiyle konuşsun yarın isimleri alacağım, ."
°•°•°
"Eee gidiyoruz değil mi?" Dedim arkamı dönerek.

Ç.I.Ç.E.K | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin