0.0

45.4K 701 48
                                    

Tahirle Zühre Meselesi
Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da
hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil,
bütün iş Tahirle Zühre olabilmekte
yani yürekte.
Meselâ bir barikatta dövüşerek
meselâ Kuzey Kutbunu keşfe giderken
meselâ denerken damarlarında bir serumu ölmek ayıp olur mu?
Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da
hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.
Seversin dünyayı doludizgin
ama o bunun farkında değildir
ayrılmak istemezsin dünyadan
ama o senden ayrılacak
yani sen elmayı seviyorsun diye
elmanın da seni sevmesi şart mı?
Yani Tahir'i Zühre sevmeseydi artık
yahut hiç sevmeseydi
Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden?
Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da
hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.
Nazım Hikmet

° §§§ °
Perestiş diye düşündüm, bir kitapta okumuştum, taparcasına sevmekmiş anlamı. O zaman kitabı okurken aklıma gelen ilk şey bizdik, benim sana olan aşkımdı ama şu an sana olan aşkımı perestiş kelimesi ile anlatmak bile çok az geliyordu.

Sen benim yanımda uyurken, ben senin yanında seni izliyordum. Uyumuyor olsaydın sana bu kadar uzun süre bakmama izin vermeyeceğini bildiğim için şimdi doya doya bakıyordum. Sevenler 'işte dünya burada dursun' derler ya ben hiç diyemem. Biliyor musun, aksine dünya hep bizim için dönsün sen hep yanımda soluklan isterim, birlikte yaşayacağımız birçok anı olsun.

Keşke her şey benim planladığım gibi olsaydı. Biliyor musun bilmem ama ben çok kitap okurum yine bir kitapta, sen plan yaparken başına gelenlerdir hayat, diye de okumuştum.

Gerçekten de öyleydi, ben seninle yaşlanacağımı, senin beni hiç sevmeyeceğini, ben sana aşkımdan öleceğimi düşünürken birden her şey tepetaklak olacaktı. Benim planlarım, hayallerim gerçekleşmeyecekti. Başımıza birçok şey gelecekti ve biz sadece yaşayacaktık.

Merhaba,
Bu hikayeyi yazmaya başladığım için çok heyecanlıyım, çünkü yazdıkça yazasım geliyor kendimi hiç durduramıyorum. Ben ve Ahu karakteri çok farklıyız, o ne derse onu yazıyorum. O yüzden daha çok seviyorum, birinin kalemi olmak güzel geldi. :')

Kitaba sınır tarzı şeyler koymayacağım ama sizinle konuşmak, düşüncelerinizi öğrenmeyi çok isterim. Satır aralarına yazarsanız size karşılık vermem daha kolay olur. O yüzden düşüncelerinizi bekliyorum:*

Bu arada kitabın bilgilerinde belirtmeme rağmen yine de belirtmek istiyorum, kitapta yetişkin içerikli yerler de yazdım, o bölümlerde uyarı bırakmamı istiyorsanız lütfen buraya yorum olarak yazın.

(Kapak fotoğrafını pinterestten alarak kendim tasarladım*)

27.03.2021
31.05.2021
Siz de başlama tarihinizi bırakabilir misiniz ❤️

Ahu'nun yolculuğuna hoş geldiniz. Ahu bu yolculukta çok şeyle karşılacak, siz de onun elinden tuttuysanız başlıyoruz!

İyi okumalar ❤️

MAHUR BESTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin