3.2

10.1K 354 71
                                    

İyi okumalar ❤️
🎵 Bölüm şarkısı: Çelik-Meyhaneci

                            ° §§§ °
Sabah çalan telefon ile uyandım. Gözlerimi açmadan elimi komodine uzatıp telefonu aldım, arayana bile bakmadan yanıtladım.

"Ahu Hanım merhaba"

"Günaydın" dedim. Sesim biraz laf sokmalı ve boğuk çıkmıştı.

"Kusura bakmayın, yatak siparişinizi hazırladık ve hemen getirmek istedik"

Şükür dedim ve gözlerimi açıp yanımda bana bakan adama döndüm. Bugün de misafir odasında yatıyorduk. "Harika, ne zaman gelirsiniz?"

"İsterseniz bir saate"

"Tamam olur" deyip telefonu kapattım.

"Kim geliyor?" Ona söylemediğimi hatırladım çünkü ben de bir günde gelmesini beklemiyordum.

"Yatak" diye mırıldanıp ona sokuldum.

"Ne yatağı"

"Sen yatağı değiştirmemi söylemedin mi? Değiştirdim ben de"

"Değiştirdin mi?" dedi. Başımı kaldırıp ona baktım. Gözlerinde şaşkınlık vardı.

"Bu yatakta yatmaktan sen gerçekten memnunsun" dedim şok olmuş bir biçimde.

"Değiştireceğini değil beni orada yatmayı ikna edeceğini düşünüyordum"

"Rahat hissetmeni istedim, daha sonra bir sorun olarak gelsin istemiyorum"

"Teşekkür ederim düşüncemi önemsediğin için" deyince kollarımı ona doladım.

"Yarın annemlere gideceğim" dedim. Bugün cumaydı, bugün de bizimkiler müsaitse onlarla görüşecektim, hafta sonu da annemlerde kalacaktım.

"Dönmeyecek misin?"

"Hayır, onlarla bayağıdır görüşmüyorum kalsam iyi olur"

"Tamam" deyip kendisiyle beni kaldırdı. "İlk ayrılığı da yaşamış olacağız" Güldüm. Ayrılığımız sadece bunu kapsardı umarım.

Ali Galip yine kahvaltı hazırladı, bu sefer pancake yapmıştı, evde şurup olmasına şaşırmıştım acaba ne ara alınmıştı. Beraber kahvaltı ettik. "Çalışanlar gidince ben de giderim" demesiyle ona baktım.

"Tamam" deyip gülümsedim. Zil çalınca kalkıp mutfaktak çıkarak kapıyı açtım. Nefes nefese iki çalışan yatağımı getirmişlerdi.

"Merhaba, Ahu Sarsılmaz mı?"

"Merhaba, evet geçin lütfen" dedim.

Yatak odasını gösterdim, yatağı taşıdılar. Memnun kalmamamdan dolayı özür dilediler eğer bu yataktan da memnun kalmazsam hemen iletmemi söylediler başımı salladım. Yatağımı kurduktan sonra eski yatakla beraber gittiler.

Ali Galip beni de çekerek yatağa atladı. "Bayağı iyi" derken ben de yerimde oynadım. Gerçekten eski yatağım bile çok ortopedikti ama bu ondan bile ortopedikti.

"Evet" dedim.

"Bu evden çıkmamak için sebeplerim artıyor farkında mısın?"

"Yatağın benimle aynı sebep olması beni kırdı" dedim. İkimiz de birbirimizle uğraştığımızın farkındaydık.

"İkinci sebep sensin yalnız yatak alınmasın" derken beni öpüyordu.

"Görürsün sen ikinci sebebi" Kollarından çıkmaya çalıştım ama beni bırakmadı, daha fazla öptü.

MAHUR BESTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin