İyi okumalar ❤️
° §§§ °
Çalan telefona uyanırken gözlerimi açıp etrafa bakındım, odamda uyuyordum. Dün Ali Galip'in kucağında taşındığımı hissetmiştim ama tekrar güvenle uyumaya devam etmiştim. Komodindeki telefona uzanınca telefon kapandı, arayana baktım, babamdı. Onu tekrar aradım."Günaydın babacığım"
"Günaydın kızım uyanmışsındır diye düşündüm"
"Saat kaç ki"
"Öğlene geliyor" deyince telefonu kulağımdan çekip saate baktım. Saat sadece sabah 10'du.
"Baba saat daha 10" diye mırıldandım.
"Erken kalkan erken yol alır kızım hadi seninle noterde buluşalım, devir işlerini halledelim"
"Baba bunu yapmamız gerekiyor mu?" dedim.
"Seni korumaya çalışıyorum babacığım biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum" dedim. "Tamam ben hazırlanıp çıkıyorum" Babamla telefonu kapatınca hemen yataktan çıktım. Ali Galip'in beni neden uyandırmadığını düşündüm, her gün beraber kahvaltı yapıyorduk. Biraz sinirlendiğimi hissedince dikkatimi dağıtmak için lavabodan çıktığım gibi makyaj masama oturup hafif bir makyaj yaptım. Daha sonra beyaz bir gömlek ve siyah etek giydikten sonra siyah stilettolarımı giydim.
Babama çıktığımı mesaj atarak çantamı ve kabanımı alarak evden çıkarak asansöre bindim. Zemin kata gelince apartmandan çıkarak park ettiğim arabama bindim.
Uzun bir yolculuktan sonra babamın her zaman noterlik işlerini halleden emektar noterine vardım. Babam avukatlarıyla ve bana evimi gösteren şu an adını hatırlayamadığım gayrimenkül danışmanı ile konuşuyordu.
"Merhaba" diyerek geldiğimi belli ettim. Onlar da bana merhaba derken babama sarılıp diğerlerinin elini sıktım.
"Şöyle geçelim efendim" diyerek ilerleyen avukatın peşinden ilerledik. Babamın arkadaşı olan noter Ahmet amcanın odasına girince koltuklara oturduk.
"Hoş geldiniz Hikmetciğim iş olmasa görüşemiyoruz yahu"
"Hoş bulduk Ahmet, golfu bırakmasan her hafta sonu görüşürdük"
"Karım bir yandan bırak diye bana çekişiyor siz bir yandan bırakma diye ne yapayım" deyip güldükten sonra bana döndü. "Nasılsın Ahu kızım"
"İyiyim teşekkür ederim Ahmet amca siz nasılsınız?"
"İyiyim güzel kızım, evleniyormuşsun"
"Evet hayırlısıyla" dedim.
"Hayırlısı olsun tabii" deyip gülümsedi.
Sonra şu an yaşadığım evi satın alarak üstüme geçirdik, tapudaki fotoğrafıma şaşkınlıkla baktım, avukatlarda her şeyimin olması bir miktar korkuttu. Gayrimenkül danışmanı yanımızdan ayrılırken daha sonra biz şirketin hisselerini de üzerime geçirdik.
"Baba sence bu doğru bir şey mi?" dedim. Evet, beni korumak istediğini anlıyordum ama bilmiyordum içime sinmiyordu. Belki de babamın bu kadar emek vererek kurup çok büyüttüğü şirketi ondan bir şey yapmayarak sadece miras olduğu için böyle kolayca almam beni üzüyordu.
"Ben daha şirketin başında olacağım kızım senin maaşlı elemanın olarak" deyip göz kırptı. "Sadece biraz gelip yönetimi görmen iyi olur"
"Gelirim" deyip gülümsedim. Düğünden sonra bir süre şirkete giderdim. Daha sonra avukat bana mal rejimi sözleşmesini uzattı eğer benim için uygunsa Ali Galip ve avukatlarına gidecekti. Mal rejimi sözleşmesine baktım, mal ayrılığı rejimine tabi olacaktık, herkesin kazandığı kendine olacak ve paylaşılmayacaktı. "Benim için uygun Ali Galip'e de sorduktan sonra onaylatabiliriz" deyip Ahmet amcaya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR BESTE
Ficción GeneralBirini ilk gördüğünüz andan itibaren kaç yıl sevdiniz? Birini ilk gördüğünüz an onunla evleneceğiniz hissetmiş miydiniz? Nazım Hikmet demiş ki "sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?" Ahu da birini sevdi diye o da onu sevecek...