İyi okumalar ❤️
° §§§ °
Uykumdan uyanırken yanımda hissettiğim bedene dokundum, birkaç şey mırıldandı. Saati merak ettiğim için gözlerimi yavaşça araladım, gün çoktan aymıştı, odamda güneş yoktu büyük ihtimalle öğlen olmuştu.Efkan'ın kolundaki akıllı saate dokundum, tahminimde yanılmamıştım saat öğlen 1'i geçiyordu. Bu kadar uyuyabilmemize şaşırdım.
Efkan'ın koluna dokundum yine birkaç şey mırıldandı ama gözünü açmadı. Bu sefer kolunu sarstım. "Saat öğlen olmuş" dedim.
"İşin mi var?"
"Hayır yok ama kalkalım artık"
"Biraz daha uyuyalım" derken boynuma bir öpücük bıraktı. Sessizce yanında yattım, ona hiç bulaşmasaydım kalkar giderdim diye düşündüm.
Daha ne kadar yattım bilmiyorum ama sıkıntıdan patlayınca yerimde huzursuzca hareket ettim.
"Sadece beş dakika geçti"
"Ne beş saattir o" diyerek tekrar kolundaki saate baktım. 25 geçiyordu, gerçekten beş dakika geçmiş olabileceğini düşündüm, yıkıldım. "İyi kollarını çek de ben kalkayım"
Efkan kollarını benden çekti ben de yataktan kalkarak banyoya geçtim. Hızlı ve sıcak bir duş alarak bornozumla banyodan çıktım. Efkan hala yatıyordu. Dış kapının açılıp kapanma sesi geldi, Pembe abla gelmiş olmalıydı.
Odadan çıkınca salonda Pembe abla ile karşılaştım. Birbirimize günaydın dedik. "Abla müsait olunca kahvaltı hazırlar mısın?"
Pembe abla kahvaltı yapacak olmama şaşırmıştı. "Tabii kızım" deyip yazmasını düzelterek mutfağa gitti. Ben de üstümü giyinmek için odama ilerlerken tişörtsüz haliyle odadan çıkan Efkan ile karşılaştık.
"Pembe abla burada istersen üstünü giyin" dedim. Başını sallayınca ikimiz birlikte odama geçtik. O tişörtünü giyerken ben de kıyafetlerimi alıp banyoda giyenerek odaya geldim. Siyah iç çamaşırı takımın üstüne uzun kollu, ince bir body ile jean giymiştim. Hava hala sıcaktı ama ben yazın bile üşüyen o şanssız insanlardandım. İkimiz birlikte mutfağa geçince Pembe abla yanımdaki Efkan'a şaşkın bir bakış atsa da bir şey demeden mutfaktan çıktı.
Birlikte kahvaltı ederken muhabbet ettik. "Bugün belki yanına uğrarım" dedim. Gözlerini bana kaldırdı.
"Seni alayım mı?"
"Yok ben gelirim belki arkadaşlarımla gelirim"
"Tamam" dedi. Başka bir şey konuşmadan kahvaltımızı yaptık, bitince onu kapıdan geçirdim, eve geçip kulübe gidecekti. Yatak odasına geri dönüp telefonumu aldım. Kaan gruba mesaj atmıştı.
Kaan: Canım kızlarım nasılsınız?
Siz: İyi diyelim iyi olsun
Kaan: Özledim ya sizi
Pınar: Özleyen arardı canım
Siz: Aynen
Kaan: Yazıyoruz ya işte bugün bir şeyler yapalım
Pınar: Bana uyar
Siz: Aa sizi bir yere götüreyim
Kaan: Nereye
Pınar: Nereye
Siz:Saat 8de attığım konumda olun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR BESTE
General FictionBirini ilk gördüğünüz andan itibaren kaç yıl sevdiniz? Birini ilk gördüğünüz an onunla evleneceğiniz hissetmiş miydiniz? Nazım Hikmet demiş ki "sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?" Ahu da birini sevdi diye o da onu sevecek...