İyi okumalar ❤️
🎵 Bölüm şarkısı:Hande Yener-Acı Veriyor° §§§ °
Gelinliğimin eteğini toplarken Ali Galip'e gülümseyerek elini tuttum sonra birlikte arabaya ilerledik. "Yorulmadın mı?" diye sordum. O da benim gibi sürekli dans etmişti, sadece bir şeyler yemek için oturmuştuk."Yok güzelim iyiyim" deyip avucunun içindeki elimi dudaklarına götürerek öptü. Arabanın ön yolcu koltuğuna binmeme yardım ettikten sonra kendisi de sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırarak sürdü.
"Dehşet yoruldum ama her şey çok güzeldi" dedim.
"Her şeyi güzel kalbinle güzelleştiriyorsun" deyince kocaman gülümsedim. Yola döndüm, artık evimize gidiyorduk, biz artık bir olduğumuzu herkese göstermiştik, biz sahiden birdik. İyelik ekleri artık daha anlamlı geliyordu, evimiz, ailemiz, biz... Çok mutluydum. Uzanarak radyoyu açtım, Hande Yener'in acı veriyor şarkısı çalıyordu, gençken dinlediğim zaman çok üzülürdüm şimdi de düğünümüzden çıkıyor olmak beni irkitti.
"Ay çok üzücü bir şarkı bu ya" deyip elimi tekrar uzattım.
"Ben çok severdim galiba Hande Yener'i seviyordum" deyip gülünce ben de gülüp değiştirmekten vazgeçtim.
"Senin gibi ağır metal dinleyen birinin Hande Yener itirafı beni şaşırtmadı desem yalan olur"
"Kocanı tanı" deyip bana dönerek göz kırptı, elimi yanağına götürüp okşadım.
"Kocam oldun gerçekten"
"Oldum güzelim" Gülümsedim. İyi ki sendin Ali Galip, yaptığım tüm yanlışlara rağmen iyi ki sen gelip beni doğruya götürüyordun. Elimi tuttuğun zaman verdiğin güven, gözlerime baktığın an sana çekilmem, hayatımda hissetmediğim duyguları seninle hissetmem, bana bunları yaşattığın için teşekkür ederim.
"Teşekkür ederim" dedim. Neye olduğunu anlamamış olarak bana döndü, "Her şey için, en başta beni sevip yanımda olduğun için"
"Ben teşekkür ederim beni seçtiğin için"
Asıl sen beni seçtiğin için teşekkür ederim ve ben seni seçmesem çok üzülürdüm Ali Galip, sen olmasan yaşayacaklarım beni ne hale getirirdi tahmin edemiyorum üstelik şimdi sen beni ayağa kaldırıyordun o zaman beni kimse kaldıramazdı, sen benim hayatıma iyi ki girmişsin.
Telefonumun sesi arabanın içini doldurdu, küçük beyaz çantamdan telefonumu çıkardığım zaman Cihan'ın adını gördüm, açmak istemiyordum. Ali Galip bana göz ucuyla baktı. "Kim o? Açmayacak mısın?"
"Cihan" dedim. Kaşlarını çattı, elimdeki telefona uzanırken telefonu ona verince açtı.
"Alo?"
"Cihan seni düzgünce uyarıyorum, bir daha arama"
"Evet bunun özgüveni içindeyim bir itirazın olamaz"Ne konuştuklarını merak ediyordum çünkü Ali Galip sinirinden arabanın hızını arttırıyordu, karanlık yolda ilerlerken onun sinirle bu hızda kullanması beni korkutmaya başlamıştı.
"Yavaşla" dedim. Bana bakıp biraz hızını azalttı, Cihan'ı bir süre daha dinledikten sonra telefonu kapatarak camı açıp telefonumu aşağıya fırlattı. "Aşkım ne yapıyorsun?" diye bağırdım.
"Şerefsiz" diye mırıldandı. "Numaranı değiştirelim"
"Tamam ama neden telefonumu atıyorsun?"
"Çok mu önemli Ahu?" diye bağırınca bir şey demedim çünkü tekrar hızını arttırdı.
"Tamam yavaşla biraz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR BESTE
General FictionBirini ilk gördüğünüz andan itibaren kaç yıl sevdiniz? Birini ilk gördüğünüz an onunla evleneceğiniz hissetmiş miydiniz? Nazım Hikmet demiş ki "sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?" Ahu da birini sevdi diye o da onu sevecek...