İyi okumalar ❤️
° §§§ °
Son sözüme de böyle başlamak istedim, her bölümümüze başladığımız gibi...Size ne desem ne kadar teşekkür etsem az, profesyonel bir yazar olmadığım için okunma sayısında, beğenmede gözüm olmadı o yüzden sınır koymadan bölüm attım. Sınır koymak bana zaten gereksiz geliyor.
Başladığım andan beri hiç tanışmadığımız halde beni yalnız bırakmayan yorum ve beğeni atan herkese çok teşekkür ederim ❤️
Her şeyi tabii ki yazmadım, bazı boşlukları okuyucunun doldurması gerekiyordu. (Bir sürü şey yazıp kitabı açıklamıştım ama hepsini siliyorum çünkü herkes çok farklı karakterde. Örnek vereyim, Aysun Hanımla ilgili bölümlerde bazı evliler beni anlıyor, evli olmayanlar anlamıyor.)
Özel bölüm atmayı düşünmüyorum, düzenleme yapmayı düşünmüyorum. Mesela Efkan'ın girdiği sahnelerde okunma oranı öyle bir düştü ki anlatamam shfkshsjshssb ama olsun. Bu benim hayal dünyam, bu benim kurgum. Sizinle buluşturduktan sonra beğenip beğenmemek tabii ki size kalmış. Hangi profesyonel yazar kitabını aaa ben bunu değiştireyim diye sonradan değiştiriyor ki? Ben de değiştirmek istemiyorum. Tüm haliyle kitabımın arkasındayım.
En baştan beri Ali Galip'i tutuyordum, ona harika bir karakter yazabilirdim. Ama yazmadım çünkü o zaman gerçekçi olamazdı, kurgudan ibaret kalırdı. Oysaki kitap karakterlerim kendileri konuştular, ben sadece yazdım.
Bir de ben Ahu harika, süper güçlü bir karakter demediğime göre Ahu'nun yaptığı yanlışlar tabii ki olacak bunların size uymaması ve eleştirmeniz de normal. Çok güçlü bir karakter olsa da yanlışları olabilirdi hep dediğim gibi amacım %100 gerçek dışı bir kurgu yazmak değildi, her zaman gerçeğe yakın bir kurgu yazmaktı.
Neyse bu bir teşekkür bölümü. Burada olduğunuz için teşekkürler, iyi ki buradaydınız, bana bir şeyler kattınız. Sağ olun. Belki başka kurgularda görüşürüz...
Burada konuşalım ❤️
Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR BESTE
Fiksi UmumBirini ilk gördüğünüz andan itibaren kaç yıl sevdiniz? Birini ilk gördüğünüz an onunla evleneceğiniz hissetmiş miydiniz? Nazım Hikmet demiş ki "sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?" Ahu da birini sevdi diye o da onu sevecek...