İyi okumalar ❤️
🎵 Bölüm şarkısı: Mirkelam-Sevmek Suç Mu?° §§§ °
6 ay önce
Gece adımları benimle bir atarken ben ondan hızlı atmak istercesine koştum. Yarışta değildim, sarhoştum.Arkadaşlarımız evleniyordu bu yüzden bekarlığa veda diye yat kiralayıp bir parti vermiştik ve ben kendimi birden çok hızlı giderken bulmuştum. Aslında hemen sarhoş olan biri değildim ama hem haddimi aşmıştım hem de sinirliydim, herkes sevdiği ile evlenirken benim sevdiğim yüzüme bile bakmıyordu.
"Kızım ya içme dedim bu kadar" diyen en yakın arkadaşıma döndüm ve gülümsedim.
"Pınar sen de iç" deyip elimdeki tekilayı onun dudaklarına götürüp ona içirttim. Bana sabır ver dercesine bakarken ben güldüm.
Bir ses yankılandı, "Dostlar bugün bizi yalnız bırakmadığınız için herkese teşekkür ederiz artık limana geri dönüyoruz o zamana kadar eğlenmenize bakın"
"Daha yeni başlamadık mı ya?" dedim.
"Ne yenisi kızım? Üç saattir durmadan içiyorsun"
Üç saat nasıl bir şeydi? Çok mu az mı? Bilemedim.
"Cihan bilirdi"
"Neyi bilirdi" diye soran Pınar'a baktım. Dinlemiyor muydu bu kız beni?
"Dedim ya üç saat az mı çok mu? Cihan onu bilir"
"Kendi kendine konuşuyorsun ya sen. Bunu ben de biliyorum canım benim çok bayağı çok hem de" deyip elimdeki bardağı almaya yanaşırken bir shot daha attım.
"Cihan da bilir ama" dedim. "Arasam mı?"
"Ne diyeceksin arayıp?"
"Evet ne diyeceğim, ne diye ara diyorsun?" diye Pınar'a kızdım.
Pınar sabır çekerken ben telefonumu çıkarıp Cihan'ı aradım.
"Ne yapıyorsun?" diyen Pınar'a da omuz silktim. Telefonu açtı.
"Cihan İstinye limana gelip beni alır mısın?"
"Ne yapıyorsun orada sen?" Sesi uykulu çıkmıştı. Saat kaçtı?
"Saat kaç?" dedim.
"2'ye geliyor"
"Of ne geç olmuş değil mi bekletme beni hızlı gel" deyip telefonu kapadım. Pınar bana olumsuzca başını salladığında omzumu silktim. Cihan'ı deli gibi sevmek suç muydu? Onu ilk gördüğüm andan beri kalbimin sadece onun için çarpması suç muydu?
"Suç mu be?" diye bağırdım. Çığlık attım hatta.
Etraftan 'suç değil be', 'hayır' nidaları gelince Pınar'a bak gördün mü bakışı atıp güldüm.
Birden yükselen sevmek suç mu şarkısı ile keyfim daha da yerine geldi. Yanımdan geçen garsonun elindeki şampanya bardaklarının hepsini önümdeki masaya koyup hepsini tek tek içtim."Ne yapıyor bu?" diye yanımıza gelen Kaan'ı gördüm. Pınar başını iki yana salladı. "Hikmet amcalar yok diye mi sapıttı bu kadar?"
"Aa..." dedim. "Babamlar yok" Kahkaha attım. Doğru ya babam ile annem tatile gitmişti, ne zaman geleceklerdi acaba?
Yat limana yanaşınca yürümeye çalıştım ama yürüyemedim. Kaan durumu hissetmiş gibi beni kucağına aldı, ben de onun boynuna sokuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR BESTE
General FictionBirini ilk gördüğünüz andan itibaren kaç yıl sevdiniz? Birini ilk gördüğünüz an onunla evleneceğiniz hissetmiş miydiniz? Nazım Hikmet demiş ki "sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?" Ahu da birini sevdi diye o da onu sevecek...