4.6

7.3K 319 63
                                    

İyi okumalar ❤️
🎵 Bölüm şarkısı: Nil Karaibrahimgil-Kek
Malt-Deprem

                              ° §§§ °
Bir haftadır evden dışarı çıkmadığım gibi kimseyle de konuşmuyordum, kendi kendime o kadar çok konuşuyordum ki başka biriyle konuşacak enerjim kalmıyordu. Pembe ablaya da gelmemesini söyleyip kapımı kilitlediğim günden beri açmamıştım. Her gün Ali Galip geliyordu, zile basıyor ya da kapıyı yumrukluyor, kapıdan bir şeyler söylüyordu, kapıyı açmayınca da bir süre sonra gidiyordu.

Bu süreç içerisinde Cihan da aramıştı, açmamıştım üzerine üst üste mesajlar atmıştı. Bizim birbirimiz için olduğunu söylemişti bana yanına gitmem için konumunu atmıştı, Ali Galip'in tam da dediği gibi birisi olduğunu falan yazmıştı, birkaç mesajdan sonra okumayı bırakmıştım.

Pınar yine her gün olanları mesaj atıyordu, bugün onları çağırmayı düşündüm, özlemiştim. Babam ile Ali Galip çok büyük kavga etmiş, annem ile de Aysun Hanım kavga etmişti ama umurumda olmadığını hissettim, o kadına öyle büyük bir sinir hissediyordum ki. Kaan da yine bana kabuğuma çekildiğim için kızdığını yazıp duruyordu. Onlarla olan grubumuza girdim.

Siz: Hey

Pınar: Kuşum? Nasılsın

Kaan: Kızım neredesin ya

Siz:Buradayım, bana gelsenize akşam. Ama yemekle gelin acayip açım

Pınar: Şimdi geleyim mi?

Siz: Hayır akşam

Mesajı atıp telefonu yatakta bıraktım. Evin temizliğe ihtiyacı vardı ama hayatımda hiç temizlik yapmadığımı düşündüm yine de yataktan kalkarak odadan çıkıp banyodaki temizlik malzemelerini aldım. Neyse ki neyin ne olduğu üzerinde yazıyor diye düşündüm, ilk önce evi süpürdüm. Evime iki tane üçlü koltuğun fazla olduğunu düşündüm. Birini bir şekilde yollamalıydım belki de yeni bir eve çıkardım ve bu koltukların dışında bir koltuk alırdım. Neyse dedim şimdilik dursun, hayat hakkında plan yapmamayı öğrenmiştim.

Toz almayı unuttuğumu fark ettim, toz aldım sonra tekrar süpürdüm. Parkeleri vileda ile sildim. Temizlik yapmayı terapi olarak gören insanlara şaştım, sadece bir yeri temizlemiştim canım çıkmıştı ama durmadan odama geçtim. Geçen haftaki dağınıklığı duruyordu, hızlıca etrafı topladım toz aldıktan sonra süpürdüm, parkeleri vileda ile sildim. Sonra daha fazla temizlik yapamayacağımı anladım, tüm temizlik malzemelerini kaldırdım zaten kullandığım başka oda yoktu diğerlerini de Pembe abla yapardı.

Biraz yatağımda yattım, zil çaldı. Büyük ihtimalle Ali Galip'ti üstüne düşmedim, telefonumdan instagrama girdim, arkadaşlarımın hikayelerine baktım bazılarına laf attım.

Annem aradı, açmadım. Kimsenin sorgu ve sualiyle uğraşmak istemiyordum, telefon kapanınca instagramdan çıkıp telefonu kilitleyip komodine bıraktım. Zil çalmaya hala devam ediyordu, bir haftadır her gün olan bu şeye alışmıştım, ilk günler sesten o kadar rahatsız oluyordum ki açmamak için zor tutuyordum kendimi.

Sonra bizimkilere akşam için kek yapmaya karar verdim. Bir kek ne kadar zor olabilirdi çocuktan büyüğe herkes yapıyordu. Telefonumla yataktan kalkıp mutfağa girdim bu sırada zil sesi kesildi.

Telefonumdan bir tarif açtım, bin türlü tarifle karşılaşınca gözüm korkmadı değil ama gözüme en basit gelen tarifi yapmaya başladım.

MAHUR BESTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin