İyi okumalar ❤️
° §§§ °
11 yıl önce
Gözlerimin önünde birbirini seven çifte sinirle baktım. Resmen gözlerimin önünde birbirlerini seviyorlardı.Ben liseye geçmiştim, Cihan ise üniversiteye ve hemen bir kız arkadaş edinmişti. Bu yüzden çok sinirliydim.
Usulca yerimden kalktım ve Pınar'ı aradım. "Kızım kalk planı uygulayacağız"
Cihan'ın bir sevgilisi olduğunu duyduğumuzdan beri onları nasıl ayıracağımı düşündüm. Pınar da bu düşüncelerimi düşünmem konusunda yardım etmişti. Kaan ise 'ne haliniz varsa görün valla' diye yeni edindiği kız arkadaşı ile sinemaya gitmişti. Aptal çocuk. Canım Pınar'ım.
Pınar bir saat sonunda geldiğini yazdığında mutfağa gittim. Cihan'ın annesi Asuman teyze yanındaki yardımcısı ile konuşuyordu. Beni görünce gülümseyip kollarını açtı, ben de hemen gidip sarıldım.
"Canım hoş geldin"
"Hoş bulduk Asuman teyzem" deyip öptüm. "Gelinin hayırlı olsun" Suratımı astım. Benim Cihan'ı sevdiğimi sağır sultan dahi biliyordu ama Cihan beni sevmediği için kimse bunu önemsemiyordu, bana çocuk gözüyle bakıp büyüyünce geçeceğini düşünüyorlardı.
"Aa öyle deme Ahucum arkadaş onlar" dedi.
Ben de içimden güldüm. "Öyle diyorsun ama Cihan'ı çağırsan beş dakika bile duramaz yanında hemen sevgilisinin ay arkadaşıydı değil mi, onun yanına gider" dedim.
"Yok canım" dedi. Ben de gözlerimle dene de gör der gibi baktım. "Neyse ben gideyim sen de gelininle tanış" dedim. Ben mutfaktan çıkarken Asuman teyze Cihan'a seslenmişti, neyse ki yaptığım şeye kanmıştı, hemen Pınar'a mesaj attım ve onu eve aldım.
Pınar'ı gördüğüm gibi gülesim geldi. Üzerinden beş kişi geçmiş gibiydi.
"Yuh Pınar ya" dedim. "Bu kadar mı dövülmüş makyajı yapmaya niyetliydin" Gözünün kenarları morarmış, dudağında çıkan uçuğu renklendirmiş üstüne bir de kolunu sarmıştı. Pınar gülmemeye çalıştı ama ben güldüm sonra da içeri geçtik. Kızın yanına oturdum.
"Cihan'ın kardeşi" dedim Pınar'ı göstererek. "Kızcağızı hep dövüyor, o yüzden ona çok sinirliyim"
Kız şokla bakıyordu. "Sen..." dedi bana döndü. "O yüzden mi sinirle bakıyordun?"
Üzgün bir ifade yerleştirdim suratıma. "Evet, sen ne sandın? Kardeşine bunu yapan başka birine de yapar diye ödüm kopuyor, bana bile bazen vuruyor" dedim. İç çektim. "Yakın aile dostu, komşuyuz ya her şeyi biliyoruz" dedim. Gözlerim kendini kaç kurtar diyordu. "Ben Pınar'ın ödevini yapacağım kolu incindiği için yapamıyor, Cihan öyle yalancı ki bu kızı dövdüğünü sadece biz biliyoruz kimse ona inanmıyor, öğretmenlerimiz de yapamadığını kabul etmiyor çok üzülüyoruz" dedim. "Kendine dikkat et" deyip kızı öpüp Pınar'ın kolunu tuttum, birlikte yukarı çıktık.
Merdivenlerin köşesinde dururken Cihan hala gözükmüyordu ve kız hala gitmeyince tekrar devreye girdim. Merdivenlerden aşağı inip kıza gülümseyerek mutfağa girdim.
Asuman teyze Cihan'a iş yaptırıyordu. Güldüm. Bana da bak gördün mü Cihan bizim der gibi göz kırptı ona öpücük attım. Su bardağı alıp su doldurdum. Sonra Cihan'a bilerek yanlışlıkla olmuş gibi çarptım, elimdeki bardak düşüp tuzla buz oldu.
"Ya Cihan ne yapıyorsun" diye bağırdım can havliyle.
"Ben burada duruyorum gelip bana çarptın" dedi. Elini kırıklara uzattı.
"Yapma Cihan" diye bağırdım.
"Niye bağırıyorsun sen sessiz olsana biraz" derken annesi yanımıza geldi.
"Bir şeyin var mı kızım" diye sorduğu sırada mutfağın önündeki karaltıyı gördüm.
"Biraz canım acıdı" dedim Asuman teyzeye sarıldım. Gülmemek için kendimi çok pis tutmuştum.
"Tamam gel sen böyle Hatice temizler" deyip beni salona götürdü.
Bingo. Kız gitmişti.
"Cansu nerede?" diye bana dönen Cihan'a baktım.
"Ne bileyim ben sizin yanınızdaydım" deyip omuz silktim. Merdivenlere yönelince umarım Pınar kaybolmuştur diye düşündüm. Telefonuma mesaj geldi. Pınar'dandı.
-Kız gitti ben de gittim :D-
Güldüm. Asuman teyze ile vedalaşıp evime geçtim. Annem ve babam salonda oturarak sütlü çay içiyorlardı biraz onlarla takılmaya karar verdim, onlarla çay içtikten sonra da akşam yemeğini yedik. Peşinden de ders çalışmak için odama geçtim.
Akşam ders çalışırken evin zili çaldı ama önemsemedim, bana gelecek biri yoktu, bir şey olursa da çağırırlardı. Ama kapım hızla açıldı, Cihan hızla odama girdi.
"Ne yaptın?" dedi.
"Ne yaptım ya?" dedim. "Görmüyor musun ders çalışıyorum"
"Ahu beni sinirlendirme, Cansu'ya ne dedin? Kız kardeşin dedi bir şeyler dedi kız benimle konuşmadı bile"
"Ya ben senin kız kardeşin miyim" diye sinirlendim.
"Olsaydı farksız olmazdın"
"Olsaydı da farklı olurdum, olmadığında da farklıyım" dedim kendimden emin bir biçimde. "Cihan ben senin kız kardeşin ya da ona benzeyen biri değilim, karşıdan biriyim ve seni seviyorum" dedim.
"Cansu'ya ne dedin?" diye sinirle sordu. Odaya babam girdi.
"Ne oluyor çocuklar, sesiniz aşağıya kadar geliyor?" Eminim kapının önünde bizi dinliyordu.
"Kız arkadaşı ayrılmış bundan gelip bana hesap soruyor git ben ne yaptım diye düşün" deyip ittim onu. Odamdan çıktığı zaman babam da çıktı. "Odama girme bir daha" diye çığrındım. Kapımı hızla kapatıp kilitleyerek kendimi yatağıma attım.
Burada konuşalım❤️
Görüşesiye kadar kendinize iyi bakın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR BESTE
General FictionBirini ilk gördüğünüz andan itibaren kaç yıl sevdiniz? Birini ilk gördüğünüz an onunla evleneceğiniz hissetmiş miydiniz? Nazım Hikmet demiş ki "sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?" Ahu da birini sevdi diye o da onu sevecek...