İyi okumalar ❤️
🎵 Bölüm şarkısı: Yıldız Usmonova, Yaşar-Seni Severdim
Özgün-Elveda° §§§ °
Arabamı çalıştırıp yolda ilerledim, nereye gitsem ne yapsam bilemiyordum, o kadar ruhumu sıkılmış hissediyordum ki ağlasam bile geçmezdi. Başımın ağrısı katlanabileceğim gibi olmayınca arabayı sinyal vererek sağa çektim, başımı direksiyona koydum. Ne yapabilirdim bilmiyordum, beni tanımadan nasıl böyle yargıya varabilirdi, beni sadece görmüştü benimle konuşup hakkımda fikir edinmemişti.Başımı kaldırınca telefonumu gördüm, kendimi sorgulamak artık canımı yakıyordu telefonu elime aldım. Ben zaten ne çektiysem aklıma geleni yapmaktan çekmiştim. Cihan'ı aradım, kısa bir çalıştan sonra açtı.
"Ahu?" Sesinde saf şaşkınlık vardı, o bile onu aradığıma anlam vermiyordu Aysun Hanım hala onu sevdiğimi düşünüyordu.
"Görüşmemiz lazım"
"Tamam nereye geleyim?"
"Langund, şimdi" deyip telefonu kapattım. Kafeye doğru yola koyuldum. Langund, siteden iki arkadaşımızın kafesiydi sonra onlar devrederek yurt dışına çıkmışlardı ama mekanı çok seviyordum, bana huzur veriyordu, inanılmaz bir yeşilliğin içinde, Sarıyer yolunun üzerindeydi.
Kafeye varınca kafenin önüne park ederek indim, hemen çıktıysa birazdan Cihan da burada olurdu. Kafeye girdim, çınar ağacının altındaki masaya oturdum.
"Hoş geldiniz, ne alırsınız?"
"Bir arkadaşımı bekliyorum" deyip gülümsedim.
"Yine de menüyü bırakayım isterseniz" deyip menüyü bırakan garson kıza başımı sallayarak menüye baktım. Demin kahvemi rahatça içememiştim, kahve içmeye karar verdim.
"Selam"
Başımı kaldırdım, Cihan oturdu, ona başımı sallayarak menüyü uzattım. Demin menüyü bırakan garson tekrar geldi.
"Sade Türk kahvesi" dedim.
"Ben de" diyerek menüyü uzattı.
"Nasılsın?" diye sordum.
"Yaşamak denirse yaşıyorum, sen?"
"İyiyim" dedim. "Şu ana kadar gerçekten iyiydim Cihan"
"Anlamıyorum" deyip kaşını çattı.
"Hayatımda yokken bile hayatımı nasıl bozabilirsin?"
"Ben bir şey yapmadım Ahu" diyerek kendini açıklamaya çalışmasını durdurdum.
"Yapmadın mı? Sen bir şey yapmadıysan biz niye bu haldeyiz"
"Yaptıklarımı geriye alamıyorum ama yeni hata yapmamaya çalışıyorum"
"Ama senin yaptığın hatalar benim önüme çıkıyor" dedim.
"Detaylı anlatır mısın lütfen?" diye sordu. Kahvelerimiz geldi, bir yudum aldım.
"Ben Ali Galip ile birlikteyim"
"Ne?" diye bağırdı. Etrafıma bakındım. Neyse ki çok kalabalık değildi, bize baktıktan sonra kendi işlerine döndüler. "Ne demek bu?"
"Basbayağı, beraberiz"
"O diğer adama ne oldu?"
"Devam etmedik" dedim. "Sana ilişkilerim hakkında hesap vermeye gelmedim. Seninle yüzleşecek bir konum varsa eğer yüzleşmeye geldim"
"Nasıl Ali Galip ile berabersin? Beni delirtmek için seninle beraberdir" deyip bana bir ümit baktı, hayatımda onun bana böyle baktığını yeni görüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR BESTE
Художественная прозаBirini ilk gördüğünüz andan itibaren kaç yıl sevdiniz? Birini ilk gördüğünüz an onunla evleneceğiniz hissetmiş miydiniz? Nazım Hikmet demiş ki "sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?" Ahu da birini sevdi diye o da onu sevecek...