Kapitel atten.

108 6 0
                                    

Calums synsvinkel:
Jeg kunne mærke en som ruskede i mig, så jeg tog mg sammen til at slå mine øjne op. Det var Ashton som havde prøvet at vække mig. "Vi lander nu, tag sele på." Sagde han lidt som en mor? Jeg gjorde som 'han' sagde og stirret så ud i luften. "Ashton.." Spurgte jeg stille. "Hvad hvis hun ikke husker mig?" Spurgte jeg. "Det gør hun helt sikkert, hvem kan glemme sådan en fantastisk fyr som dig?" Svarede han. "Tak Ashton.." Sagde jeg.

Mig og drengene havde lige fået vores bagage og stod nu ved en helt mængde af fans. Vi stillede os ved hver fan og tog billed med dem. Jeg prøvet ihærdigt på at smile, men det var en smule besværligt.

Da vi var færdige holdte der to biler ude foran, som vi skulle køre med. Da vi stille nåede den vej hvor Ellie boede kom minderne frem, de gange hvor jeg har løbet efter hende i regnvejr, og hvor vi har fulgtes til skole. Bilerne stoppede ude foran hendes dør, jeg åbnede døren og steg ud. Nærmest løb jeg op til hendes hoveddør, og kastede mig nærmest over dørklokken. Da jeg fik trykkede på knappen åbnede hendes mor. Hun krammede mig og fortalte at hun lå oppe på sit værelse. Jeg spænede op at trapperne, få gange var jeg ved at falde men det er ligemeget, jeg vil bare se Ellie. Jeg tog en dyb indånding og åbnede stille døren ind til Ellie. Stille gik jeg ind, og så hun så en film på sin ipad. "Hej Calum." Smilede hun. "Hej Ellie." Smilede jeg, og gav hende et blidt kram. "Jeg har virkelig savnet dig." Sagde hun. "Jeg har også savnet dig." Smilede jeg. Jeg kyssede hende blidt på kinden, og fordybede mig så i filmen hun så, det var en eller anden serie som hedder Pretty Little Liars eller noget?

Det var blevet ret sent, og mig og drengene skulle hjem til vores familie. Jeg krammede Ellie, og gik så ud og ventede på de andre. Lidt efter kom de og vi sagde pænt farvel til hendes mor, og blev så kørt hjem.

Da jeg kom hjem, sagde jeg Hej til Mali Koa og mine forældre. Ellers lå jeg i min seng og stenede Twitter. Til sidst orkede mine øjne ikke mere og jeg faldt i søvn. Fantastisk dag idag, fordi jeg så Ellie igen.

Dear EllieWhere stories live. Discover now