Kapitel nitten.

90 5 0
                                    

Ashtons synsvinkel:

Calum havde lige ringet og fortalt mig at jeg skulle skynde mig hen på hospitalet, don´t know why?
Hurtigt spænede jeg ned af mine trapper og ud af hoveddøren. Jeg satte mig ind i min bil, spændte mig fast og kørte så hurtigt mod hospitalet. 

...

Hurtigt fandt jeg en parkeringsplads og kørte ind på den. Så steg jeg ud og løb op til indgangen. Jeg råbte næsten "Luke Hemmings!" Mens min dårlige kondi tog form. "Ja Lola, vil følge dig hen til stuen. LOLA!" Sagde damen med et lidt støttende smil på hendes læber. Jeg fulgte med Lola, og nærmest hoppede rundt. Hun stoppede foran en dør og åbnede den. Jeg tog en dyb indånding og trådte ind i rummet. "Ashton!" Hvinede Ellie, jeg smilede lidt men det forsvandt hurtigt da jeg kom i tanke om det jeg har gjordt mod Luke. Han fortjener det altså ikke, jeg er en kæmpe idiot. Jeg krammede Ellie og kiggede så mod Luke. 
Da krammet var slut gik jeg stille over til Lukes seng. "Hej Luke.." Sagde jeg stille. "Undskyld for alt det der.. Please tilgiv mig og vågn op. Luke vi har brug for dig..-" Calums mobil ringede, hvilket afbrød mig. 
"HVAD!" Hørte jeg Calum udbryde, og han satte den så på medhør. "Undskyld.. Jeg kan bare ikke holde det her ud mere.. Det er for stressende. Jeg vil bare gerne leve et helt normalt liv. Så jeg stopper i 1D." Zayns stemme kunne høres..

"Zayn.. Lad hver.." En hæs stemme kom fra Luke, som var vågnet. "LUKE!" Hvinede Ellie. Træt lod han hans øjne glide i igen. "Hvad er der sket med Luke?" Spurgte Zayn. Calum fjernede medhør og begyndte at forklare det. 

Ellies synsvinkel:

"Du hader mig gør du ikke?" Spurgte jeg stille, da jeg var gået hen til Luke. Et svagt suk kom fra ham. "Ellie.. Jeg hader dig ikke... Er bare skuffet.." Svarede han med en næsten utydelig hæs stemme. "Luke.. Kæmp i mod smerten.." Svarede jeg stille.. "Ellie.. Jeg kan ikke holde ud at..-" En bippende tone kom over fra den maskine som holdte hans hjerteslag igang. "Luke.. Nej ikke nu.. Du kan ikke dø nu.. Du for ung.. Luke please!!" Jeg brød sammen i gråd, tåre strømmede ned af mine kinder og Ashton kom hen og krammede mig. "Såså.. Det skal nok gå, tag en dyb indånding." Sagde han stille mens han aede mit hår, jeg gjorde som han sagde og tog en dyb indånding. Stille gik jeg over til vinduet og kiggede ud. En tåre ramte vindueskarmen, og en fjern hulken kom fra Lukes mor. Kort kikkede jeg mod hende og så Andrew Lukes far, Ben og Jack sidde og trøste hende. Ashton stod sammen med Calum og Michael, og stirrede på Luke. Det hele er min skyld.. 

..

Michael havde kørt mig hjem, og jeg sad med min laptop på mine lår. Jeg scrollede igennem en del tweets med at Zayn stopper i 1D og alt sådan noget.. Senere kunne jeg mærke trætheden overvælde mig og jeg pakkede min laptop væk. Så gjorde jeg mig klar og faldt i søvn..

Dear EllieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang