Ellies synsvinkel:
Jeg ringede Luke op.
Luke: Hallo?
Mig: Er det Luke?
Luke: Nej det er Kira.
Mig: Kira?
Luke: Ja, hvad ville du?
Mig: Kan du sige til Luke at.. Jeg skal flytte til England?
Luke: Self.
Og så lagde vi på. Hvem var hun? Jeg tændte min MacBook, og gik ind på Facebook. Luke var på for at minut siden. Jeg klikkede på hans profil og trykkede så "Venner".
"Kira.. Kira.. Kira.." Mumlede jeg for mig selv, mens jeg scrollede igennem alle hans venner. "Der!" Jeg klikkede på en smuk brunette. Jeg læste hendes profil, og kiggede på hendes billeder. Pludselig vibraere hele bordet, og mit blik glider over på min mobil. Luke. Jeg strakte mig ud mod den og tog den så. "Hallo?" Spurgte jeg lidt ugyldigt. "Ellie, undskyld jeg ikke tog den før. Jeg var i bad og Kira.. Ja Kira min kusine hun tog den. Hun fortalte mig at du skal flytte til England. Er det sandt?" Spurgte han. "Ja, Luke. Det er sandt." Svarede jeg, og overvejet at ligge på. "Kan.. Kan jeg komme og besøge dig?" Spurgte han stille efter en lidt lang pause. "Jaeh.." Svarede jeg stille. "Ses om fem." Sagde han, og så kom en bippende tone. Opgivende lod jeg mig glide tilbage i min stol. Jeg klikkede ud af Kiras profil og stødte så på Lukes. "I miss u babe :)) Ellie Johnson" Hans nyeste opdatering.
Jeg har det faktisk lidt dårligt over at lyve over for Luke. Jeg skal jo ikke flytte til England. Pludselig ringer det på døren, og ærligtalt så fløj jeg nærmest derned. "Hej.." Sagde Luke. "Hej." Svarede jeg. "Skal vi ikke gå en tur, det er så godt vejr?" Spurgte jeg, og tog mine støvler. "Joeh.." Svarede Luke.
Mig og Luke gik i lang tid og talte det hele igennem. "Luke.. Jeg.." Jeg stoppede op, og kiggede ham dybt i øjnene. "Jeg.. Jeg skal hjem nu." Løj jeg. "Ses vi imorgen?" Spurgte Luke. "Nej, der skal jeg over og se mit nye hus over i England." Løj jeg. "Okay.." Han kyssede mig på kinden og vi gik hver til sit. Da jeg kom hjem, smed jeg mig i sengen og lukkede mine øjne. Kort tid efter faldt jeg i søvn.
Lukes synsvinkel:
Jeg er tæt på Calum, så jeg tror at jeg vil besøge ham. Jeg gik op til hoveddøren og ringede på. Joy åbnede og hun lod mig komme ind. "Calum, er ovenpå." Smilede hun. Jeg løb ovenpå og bankede på hans dør. "Kom ind." Jeg gik ind og satte mig ved siden af Calum. "Hey, hvad er der galt mate?" Spurgte han. "Ellie skal til England i morgen." Svarede jeg sukkende. "Ej hvor hyggeligt." Smilede Calum. Hans mobil lavede en høj lyd, og han tjekkede den. "Du ved godt hun skal flytte derhen ikke?" Spurgte jeg. "Nej, hun skal ej." Svarede Calum. Jeg tror nok jeg lignede et omvandrende spørgsmålstegn. "Skal hun ikke?" Spurgte jeg. "Nej."
YOU ARE READING
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...