Kapitel niogtyve.

93 4 0
                                    

Ellies synsvinkel: 

"Hvordan ku´ du?" Spurgte jeg og kiggede sårede på Ashton. "Ellie.. Jeg vidste ikke jeg ville få rigtige følelser for dig! Jeg elsker dig!" Svarede Ashton. "Nej, du elskede mig." Svarede jeg inden jeg gav mig til at løbe. Jeg løb hele vejen hjem.

Ashtons synsvinkel:

"Nej, du elskede mig." Sagde hun, inden hun løb sin vej. Den ene sætning kørte rundt i mit hoved hele tiden. "Drenge undskyld.." Svarede jeg. "Nej, vi skal alle undskylde." Svarede Luke. "Ashton, undskyld for at jeg var sur på dig og slog dig." Svarede Luke. "Det er okay, Luke." Smilede jeg stille. "Undskyld Ashton, for at vi sneg os efter jer." Svarede Michael. "Du er tilgivet." Svarede jeg. "Undskyld jeg flippede da du sagde det der til Ellie. Ellie er jo min bedste veninde, og lige der knuste du hende virkelig. Vi har alle knust hende." Svarede Calum. "Lad os nu prøve og holde sammen?" Svarede jeg, og gjorde klar til et kram. "Yeah." Svarede de alle i kor. De gik mod mig og vi gruppekrammede. 

"Ellie skal til England." Svarede jeg mens vi gik tilbage til Calums hus. "Hvornår skulle hun rejse?" Spurgte Luke. "Tror det var imorgen." Svarede jeg. "Skal vi så ikke tage hjem til hende i aften, hendes mor plejer at arbjede sent." Svarede Luke. "Jo." Svarede Michael.

Ellies synsvinkel:

"Såså.. Du ved du fortjener bedere. Skal vi rejse klokken seks?" Spurgte min mor. "Ja.. Vil gerne hurtigt som muligt væk herfra.." Svarede jeg stille. "Okay, søde." Smilede min mor, og kyssede mig på kinden. "Jeg bestiller pizza." Svarede hun mens hun rejste sig. "Okay." Smilede jeg stille. "Kom, smil." Smilede min mor. "Okay." Svarede jeg mens jeg smilede stort. "Sådan min pige." Smilede hun, og gik ud i køkkenet. 

Jeg greb min mobil, og kiggede mine billeder igennem. Fra start til slut. Billeder af Calum og jeg, da vi var helt små, og så opefter. Billeder af Dustin og jeg. Billeder af Luke og jeg. Fjolle billeder af mig og Michael, og de andre drenge. "Melody og Maddison selfiee og videocams. Billeder af Ashton og jeg.. Jeg valgte alle billederne af Ash og mig. Beholdte et eller tog, ellers slettede jeg alle de andre. 

..

Mig og mor var lige blevet færdig med at spise vores pizza´er, og klokken var sådan cirka seks nu. Så vi tog vores bagage, og tog vores sko og jakker på. Vi satte os ud den taxa mor havde bestilt, og den kørte os til lufthavnen. "Mor kan vi ikke lige stoppe hos Calum?" Spurgte jeg. "Jo." Smilede hun.

..

Jeg gik op til Calums dør og ringede på. Lidt efter åbnede Mali Koa. "Er Calum hjemme?" Spurgte jeg. "Nej han er hjemme hos sin kæreste Steffanie." Smilede hun. "Okay, kan du sige til ham at jeg er rejst til England?" Spurgte jeg hende med et lille smil. "Ja, han bedte mig faktisk om at give dig den her." Smilede hun, og fandt et armbånd hvor mit og hans forbokstav stod på. Jeg tog det på. "Tak." Smilede jeg, og pillede lidt ved det. "Vi ses." Smilede jeg. "Ja." Smilede hun, og lukkede døren. Jeg gik tilbage til taxa og satte mig ind. Jeg viste mor mit armbånd, og vi kørte videre mod lufthavnen. Jeg bemærkede hvert et sted, som fik minderne op.

Dear EllieNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ