Kapitel femogtyve.

95 5 0
                                    

Lukes synsvinkel:
"Forhelevde Luke.." Sagde Michael. "Hvordan kunne du finde på at tage Heroin?" Spurgte Ashton. "Jeg.. Jeg ved det ikke. Haha!" Jeg smilede kort, og blinkede langtrukket. "Luke, vi bliver nød til at tage op på hospitalet. Nu." Svarede Liz, som var kommet tilbage. Ben og Jack, hjalp mig ud i bilen og de andre tog deres egen. Den eneste person som ikke var der for start var Ellie.. Hvad tænkte jeg dog på. Heroin er noget af det farligste man overhovedet kan tage.Hvorfor? 

Jeg blev hjulpet ud af bilen, og en del fans stod ude foran bygningen. "Hvad er der sket?" Råbte en af pigerne. "Ingenting." Svarede Ashton, og kiggede ned i jorden. Vi fortsatte gennem mængden og ind på hospitalet. Min mor gik op og fortalte det hele og lidt efter blev vi sendt hen på en stue. 

Jeg satte mig på en af stolene, og kiggede på læren. Han hed William Blockfield. Cool navn. "Så du har altså taget Heroin? Skal vi få det fjernet for dit blod?" Spurgte han. Jeg nikkede, og blev så ført ind på en anden stue. Jeg lagde mig ned på sådan en planke, og blev så scannet. 

Ellies synsvinkel:

Mig, Melody og Madison var taget ud og shoppe. For det syntes Ashton var bedst for mig. Alligevel kunne jeg ikke lade hver med at tænke på Luke. Hvad der var sket med ham, og om jeg vil få det at vide. "Hvad syntes i om den her tanktop?" Spurgte Madison, hvilket fik mine tanker til at forsvinde. "Den passer ikke rigtigt, den her vil være bedere." Svarede Melody, og jeg nikkede mig enig. "Okay, så køber jeg den. Ellie skal du slet ikke købe noget?" Spurgte Madison. "Nej.. Kun hvis jeg falder for noget jeg bare må eje." Svarede jeg og pillede ved den ring jeg havde fået af Luke. "Men du er jo gravid?" Svarede Melody. "Nej.. Testen tog fejl." Svarede jeg. "Så du skal ikke have en lille baby?" Spurgte Madison. "Nej.." Svarede jeg stille, og lod så mit blik glide op på de tog brunetter. "Øv.." Mumlede Melody. Jeg fniste lidt over hendes kommentar, til mit svar. 

...

Mig, Madison og Melody havde sat os ind på en Starbucks somvar i centret. Vi sad og drak vores frapps, da min telefon pluselig ringer. Jeg tog den op af mine jeans og kiggede så på displayet. Ashiie. Jeg tog den, og satte den op til øret. "Ellie?" Spurgte han. "Ja, hvad er der Ash?" Spurgte jeg ham. "Er du stadigvæk i centret?" Spurgte han. Jeg nikkede, men opdagede hurtigt at han ikke kunne se det. "Ja." Svarede jeg. "Okay, jeg kommer og henter jer om lidt." Svarede han. "Okay, hvor lang tid går der?" Spurgte jeg. "Ti minutter." Svarede han. "Okay." Svarede jeg, inden vi lagde på. 

"Hvad ville han?" Spurgte Melody. "Eh.. Han kommer og henter os om ti minutter, så lad os tage vores drikkevare med." Svarede jeg og tog fat om min frapp. Så skubbede jeg stolen ud og rejste mig op. Jeg drejde om på hælen, og går så ind i en person. Heldigvis rammer jeg ham ikke med min frapp. "Undskyld. Det var min fejl." Svarede personen, og mine øjne gled op på fyren. "Nej, det var min undskyld." Svarede jeg og kiggede ind hans smukke brune øjne. "Jeg hedder Harry." Smilede han. "Jeg hedder Ellie, og det her er mine veninder Madison og Melody." Smilede jeg og bemærkede hans lille vink til dem. "Du virker sød." Svarede Harry. "Tak.. I lige måde." Jeg smilede stille. "Kan jeg få dit nummer?" Spurgte han, og tog sin mobil op. "Ja klart." Smilede jeg, og skrev mit nummer ind på hans mobil. "Du skriver bare ikke, Harry?" Spurgte jeg med et kækt smil. "Ja helt sikkert." Smilede han. Jeg gik udenom og gik så ud af Starbucks. 

...

"Hvorfor tog det så lang tid?" Spurgte Ashton, mens vi satte os ind i bilen. "Undskyld vi stødte lige ind i en virkelig sød fyr som hed Harry. Virkelig sød." Smilede jeg, mens jeg tog sele på. "Vi skal lige tilbage på hospitalet. Luke ville gerne tale med dig, Ellie." Sagde Ashton, og begyndte at køre. "Virkelig?" Spurgte jeg, og så et lille nik fra Ash.

Hele vejen hen til hospitalet sad vi i stilhed, og da Ashton parkeret, sparkede jeg nærmest døren op. Jeg spænede ind på hospitalet, og Ashton var lige i hælene på mig sammen med Melody og Madison. Da jeg så Luke, løb jeg bare mod ham og hoppede i armene på ham. Jeg krammede ham, og kyssede ham én gang på kinden. "Luke, undskyld.. Undskyld, for alt det her. Please tilgiv mig. For alt." Svarede jeg da han havde sat mig ned. "Du er tilgivet." Smilede han. "Jeg elsker når du smiler." Smilede jeg og daskede ham en smule hårdt på skulderen. Han tog min hånd, og flettede vores fingere. "Såeh.. Er i sammen igen?" Spurgte Michael, med blikket limet fast til sin mobil, det samme med Melody? Whuut? 

Heeej, undskyld for at jeg ikke opdatere lige på dagene. Sorry baes!<3 xx

Dear EllieWhere stories live. Discover now