Ellies synsvinkel:
Jeg var landet i London for omkring to timer siden, og jeg havde hverken hørt fra Luke eller de andre. Men hey, jeg er fri og klar til at komme videre i mit liv. Jeg gik rundt i Londons gader og hørte min nye ynglings sang. Ed Sheeran - Photograph. Jeg sang med på lidt af sangen.
"So you can keep me. Inside the pocket of your ripped jeans. Holding me close until our eyes meet, you won't ever be alone wait for me to come home. Loving can heal, loving can mend your soul. And it's the only thing that i know. I swear it will get easier, remember that with every piece of ya. And it's the only thing to take with us when we die." Jeg stoppede med at synge, og gik så ind i mit hus. Min far stod og var igang med at lave med. Jeg satte mig ind i stuen og så lidt MTV.Da min mobil pludselig ringer.
"Ellie!!" En bange Ashton kunne høres.
"Hvad sker der?!" Spurgte jeg, da jeg kunne høre en masse ting som smadre.
"Luke.." Sagde han.
"Ashton jeg kommer!" Sagde jeg. Og så var jeg på vej ud til lufthavnen igen.Lukes synsvinkel:
Drenge var kommet, og Ashton havde ringet til Ellie. Jeg gik rundt og smadre alt som stod i vejen for mig mens wisky og andre former for alkohol stod fremme mens Photograph - Ed Sheeran kørte i baggrunden. "When i'm away, i will remember how you kissed me under the lamppost back on sixth street. Hearing you whisper through the phone wait for me to come home.." Var der i baggrunden. Pludselig bryder en blondine væltede ind i lejligheden, og begyndte at løbe mod mig. "Luke undskyld!!!" Græd hun. "Hvem er du?" Spurgte jeg. Hun kiggede rundt i huset. "Luke, hvad har du gjort ved dig selv, jeg forlød dig for fem timer siden?" Sagde hun skuffet. "Jeg aner ikke hvem du er, gider du ikke skride ud af mit hus. Kan du ikke se vi holder en vild fed fest?" Spurgte jeg. Hun kiggede rundt. "Nej Luke, det kan jeg ikke. Og hvis du ikke tager dig sammen kan du glemme alt om at jeg kommer tilbage til Australian." Og da hun havde sagt det gav hun mig en lussing. "Ellie, please ikke flyt hjem til din far, du høre til i Australian." Sagde jeg. "Farvel Luke.." Sagde hun, mens hun gik..
VOUS LISEZ
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...