Ellies synsvinkel:
Mig og drengene havde lige sunget den sang jeg har skrevet om Luke. "Hvad tænker du på?" Spurgte Ashton. "Bare på hvordan det gik nede i købmanden, blev i enige?" Spurgte jeg med et hævet bryn, selvfølgelig diskuteret de. De er dem? "Altså, lad mig bare sige at jeg til sidst blev nød til at købe mine ting, og gå ud fra butikken." Grinede Luke. "Jaså, dumbass´s!" Smilede jeg. Det bankede på døren, så jeg rejste mig og gik derud. Jeg åbnede den og der stod deres manager. "Er drengene her?" Spurgte han med sin enorm dybe stemme. "Ja?" Svarede jeg. "Skal jeg hente dem?" Spurget jeg med et kort smil. "Ja tak.." Svarede han med den dybe stemme igen. Jeg gik ind i stuen. "Jeres manager, de herre!" Grinede jeg, og pegede kongeligt mod døren. De rejste sig og gik derud med et grin, typisk dem?
Lukes synsvinkel:
"Hello!" Grinede jeg, da jeg så vores manager. "I skal pakke, vi køre tilbage til Australian imorgen, og der er en halv time til vi køre til jeres koncert." Sagde han, vi nikkede og han gik så jeg lukkede døren i og gik ind til Ellie. "Hvad ville han?" Spurgte hun. "Der er en halv time til vores koncert, og at vi skal tilbage til Australian imorgen." Smilede Calum. "Men hvorfor er Michael så trist?" Spurgte hun seriøst. "Fordi han vil blive her, seriøst det er jo hans verden?" Grinede Ashton. "Ashton luk dog!" Råbte Michael. "Kan jeg ikke bare blive her?" Spurgte han barnligt. "Michael.." Sagde vi alle i kor, og Ellie grinede. "Luke, gør dig klar. Drenge gå ind på jeres værelser og gør jer klar!" Sagde hun som en eller anden overbeskyttende mor. Hun ville blive en god mor, det helt klart. Jeg smilede lidt. "Hvorfor smiler du?" Grinede hun da de andre var skredet. "Jeg tænkte bare på hvor god en mor du bliver.." Svarede jeg smilede, og bed mig i læben hvilket virkelig tændte hende. "Luke.." Grinede hun, og satte sin hånd op i mit hår. Jeg smilede, og skubbede hende op mod væggen. Igen bed jeg mig i læben og stirrede på hendes læber et kort sekund. "Luke, du skal snart optræde.." Sagde hun. "Meen.." Svarede jeg barnligt. "Luke." Grinte hun. "Okay, bare et kys?" Smilede jeg, hun nikkede og jeg kyssede hende så på munden. Jeg prøvede at udvikle det til noget mere men uden held. "Du sagde et kys, din idiot." Sagde hun, og ullede mit hår. "Så et snav?" Grinede jeg. "Luke.. Din idiot!" Råbte hun og daskede mig på skulder. "Jeg elsker når du kalder mig idiot." Smilede jeg. "Luke! Gør dig så klar, hvis du gør det får du, MÅSKE, dit ønske opfyldt." Grinede hun, og pegede mod værelset. Jeg satte i løb, og gik derind. Jeg tog en sort t-shirt på og et par ripped jeans. Så satte jeg mit hår, og tog en masse armbånd på. Da jeg var færdig, gik jeg ud til Ellie og hun sad i sofaen og så et eller andet lorte program. "Hvad ser duu?" Spurgte jeg irriterende og stillede mig ind foran tvet. "Luke din ged, skrid væk fra tvet. Jeg ser altså en film!" Sagde hun og slog mig blidt i maven. "Kk." Svarede jeg, og satte mig ned ved siden af Ellie.
Ellies synsvinkel:
"Skal du med til koncerten eller bliver du her?" Spurgte Luke, med et vidunderligt glimt i hans øjne. "Jeg skal sku da med?" Grinede jeg, og løb ud og tog mine sko på. Hurtigt lagede jeg en extra makeup, og løb også hurtigt ind og skiftede til en bluse. Da jeg ikke kunne finde en af mine tog jeg Lukes "You Complete Mess " bluse. Jeg tog en sort hue på, og gik så ud til Luke, jeg tog min jakke og vi gik ned til den bil hvor de andre drenge allerede sad i. Luke lagde armen om mig, og trak mig ind til ham. "Husk, hvad du lovede mig.." Hviskede han, jeg kiggede op på ham, og et stort smil spredte sig ud over hans smukke læber. "Jaja.." Svarede jeg med et smil. Den idiot.
YOU ARE READING
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...