Kapitel fjorden.

108 5 0
                                    

Ellies synsvinkel:

Jeg vågnede næste morgen, og det første jeg gjorde var at tjekke min mobil. Der var en besked fra Ashton.

Ashton: // Han er færdig, de kunne ikke rede ham.. I'm so sorry..\\
Mig: // Hvad? *Trist smiley*\\
Ashton: // Skal jeg komme og hente dig, så du kan sige farvel? *Regnbue Smiley*\\
Mig: // Ja, ses om fem?\\

Der gik lige akkurat fem minutter og så sad mig og Ashton i hans bil på vej mod Luke. Da han stoppede ude foran hospitalet var der en masse jounalister og fans. Jeg følte virkelig deres smerte. Da jeg kom ind på Lukes stue, gik jeg over til hans seng. Tog hans iskolde og slappe hånd, og aede blidt hans totalt ullede hår. "Luke, jeg er virkelig stolt af dig, og virkelig glad for at kunne se dig en sidste gang. Jeg håber virkelig du kan høre mig, jeg elsker dig og vil altid. Selv hvis jeg fik en ny kæreste ville det alle blive som dit og mit. Jeg elsker dig højere end mit eget liv. Hvis jeg kunne og turde ville jeg tage mit liv, bare for at kunne være sammen med dig. Please gør mig til den lykkeligste pige igen, og lev op. Selv hvis du ikke kan klare livet mere, så vil jeg hjælpe dig forevigt. Du er mit et og alt, og jeg ville gå igennem ild og vand for dig. Jeg elsker dig Luke, og jeg ved du også elsker mig. Men ærligtalt elsker jeg dig mest. Du min eneste, og min verden. Kan slet ikke klare at se dig sådan, du.. Jeg elsker dig, du er alt og alle. Du min verden, du mit universe, du min galaxey, og du er min stjerne. Du er alt jeg har, du er det dyreste jeg ejer, du er den eneste der virkelig har gidet bruge tid på mig. Luke jeg elsker dig, og vil det for altid. Hvil i fred. Elsker dig.." Sagde jeg stille, jeg kyssede ham på munden og gik så ud af rummet.
Ashton kørte mig hjem, og jeg lagde mig så i min sofa igen. Lidt efter faldt jeg i søvn, med det samme håb som igår.

...

"Godmorgen.." Jeg åbnede mine øjne. "Godmorgen.." Først der lagde jeg mærke til at det var Luke. "Luke!" Hvinede jeg, og sprang i hans favn. "Jeg elsker dig!" Sagde jeg. "Jeg elsker også dig." Smilede han. Han kyssede mig på munden og jeg kyssede med.
Lidt efter trak vi os, og jeg stillede mig op og det samme med Luke. "Ellie?" Spurgte han. "Ja, Luke?" Spurgte jeg. "Jeg elsker dig, du er alt og alle. Du min verden, du mit universe, du min galaxey, og du er min stjerne. Du er alt jeg har, du er det dyreste jeg ejer, du er den eneste der virkelig har gidet bruge tid på mig." Smilede Luke. "I lige måde." Smilede jeg, og krammede ham igen. "Ved drengene, og din familie godt du lever?" Spurgte jeg. "Ja." Smilede han.
Vi satte os i sofaen og satte en film på, sammen sad vi og så en film. Og mig og Luke var også blevet kærester igen, jeg elsker ham og vil det foraltid han er min verden, og jeg er hans.

Jeg faldt i søvn i Lukes favn, og lidt bar han mig ind i soveværelset, selv lagde han sig og faldt i søvn sammen med mig.

Dear EllieWhere stories live. Discover now